برانکو: افتخار می‌کنم مربی اسطوره‌های سرخابی بوده‌ام :: ورزش سه

www.varzesh3.com/.../برانکو-افتخار-می‌کنم-مربی-اسطوره‌های-سر...
7 hours ago - برانکو: افتخار می‌کنم مربی اسطوره‌های سرخابی بوده‌ام ... اینستاگرام خود نوشت: افتخار می کنم که مربی اسطوره های استقلال و پرسپولیس بوده ام.

برانکو: افتخار می‌کنم مربی اسطوره‌های استقلال و پرسپولیس بوده ام ...

qudsonline.ir/.../برانکو-افتخار-می-کنم-مربی-اسطوره-های-استقلال...
6 hours ago - سرمربی پرسپولیس امروز برخورد جالبی با ۷ محبوب آبی ها در فرودگاه امام خمینی داشت.
4 hours ago - برانکو زمانی که با مجیدی برخورد کرد از او در فعالیتش سوال کرد و او اینطور پاسخ ... افتخار می کنم که مربی اسطوره های استقلال و پرسپولیس بوده ام.

برانکو: افتخار می کنم مربی اسطوره های سرخابی بوده ام | سرمربی

www.ghatreh.com/.../برانکو-افتخار-کنم-مربی-اسطوره-های-سرخاب...
6 hours ago - خوش و بش اسطوره استقلال با پرسپولیسی ها در فرودگاه!/ عکس یادگاری مجیدی با ... برانکو: افتخار می کنم مربی اسطوره های سرخابی بوده ام. سرمربی ...

برانکو: افتخار می‌کنم مربی اسطوره‌های استقلال و پرسپولیس بوده ام ...

https://khabarban.com/.../برانکو_افتخار_می_کنم_مربی_اسطوره_ه...
6 hours ago - سرمربی پرسپولیس امروز برخورد جالبی با ۷ محبوب آبی ها در فرودگاه امام خمینی داشت. به گزارش قدس آنلاین، امروز زمانی که اعضای تیم فوتبال ...

برانکو افتخار می کنم مربی اسطوره های استقلال و پرسپولیس بوده ام ...

www.elim.ir/fa/news/.../برانکو-افتخار-می-کنم-مربی-اسطوره-های
6 hours ago - قدس آنلاین:سرمربی پرسپولیس امروز برخورد جالبی با ۷ محبوب آبی ها در ... برانکو: افتخار می‌کنم مربی اسطوره‌های استقلال و پرسپولیس بوده ام.
سرمربی پرسپولیس امروز برخورد جالبی با ۷ محبوب آبی ها در فرودگاه امام خمینی داشت. مطلب در سایت اصلی. این سایت صرفا یک خبرخوان خودکار است و انتشار عناوین ...

برانکو: افتخار می کنم سرمربی اسطوره های استقلال و پرسپولیس بودم ...

https://khabarfarsi.com/u/45980601 - Translate this page
برانکو: افتخار می کنم سرمربی اسطوره های استقلال و پرسپولیس بودم .... باشگاه جلو می رفتم ولی همواره از زیرمجموعه ام که آکادمی استقلال هم بخشی از آن بود حمایت کردم.

خبرگزاری آریا - برانکو: افتخار می‌کنم مربی اسطوره‌های سرخابی بوده‌ام

www.aryanews.com/.../برانکو-افتخار-می‌کنم-مربی-اسطوره‌های-سر...
5 hours ago - برانکو: افتخار می‌کنم مربی اسطوره‌های سرخابی بوده‌ام ... اینستاگرام خود نوشت: افتخار می کنم که مربی اسطوره های استقلال و پرسپولیس بوده ام.

آخرین خبر | برانکو: افتخار می‌کنم مربی اسطوره‌های سرخابی بوده‌ام

akharinkhabar.ir/.../برانکو-افتخار-می‌کنم-مربی-اسطوره‌های-سرخاب...
6 hours ago - ورزش 3/ برانکو ایوانکویچ چند دقیقه بعد از دیدار با مجیدی با انتشار عکس او ... نوشت: افتخار می کنم که مربی اسطوره های استقلال و پرسپولیس بوده ام.

پیام جالب برانکو درباره اسطوره‌های استقلال و پرسپولیس | فردا | خبروان

khabarone.ir/.../پیام-جالب-برانکو-درباره-اسطوره‌های-استقلال-و-پر...
4 hours ago - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پیام جالبی را درباره اسطوره‌های استقلال و ... بیان کرد: افتخار می کنم که مربی اسطوره های استقلال و پرسپولیس بودم. گفتنی است برانکو سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در گذشته مربی مجیدی و باقری بوده است. ... برانکو: افتخار می‌کنم مربی اسطوره‌های استقلال و پرسپولیس بوده‌ام ...
6 hours ago - برانکو: افتخار می‌کنم مربی اسطوره‌های سرخابی بوده‌ام ... اینستاگرام خود نوشت: افتخار می کنم که مربی اسطوره های استقلال و پرسپولیس بوده ام.
5 hours ago - برانکو که در ابتدا به شوخی گفته بود با یک استقلالی عکس نمی گیرد در ادامه اشاره ای به دوران تیم ملی و سرمربی اسطوره های استقلال و پرسپولیس ...

برانکو:افتخارمی کنم سرمربی اسطوره استقلال بودم - سایت خبری ...

www.tabnak.ir/.../برانکوافتخارمی-کنم-سرمربی-اسطوره-استقلال...
6 hours ago - برانکو که در ابتدا به شوخی گفته بود با یک استقلالی عکس نمی گیرد در ادامه اشاره ای به دوران تیم ملی و سرمربی اسطوره های استقلال و پرسپولیس ...

درخواست برانکو از مجیدی و باقری؛عکس سه نفره ! (عکس) | هوادار

havaadar.com/.../درخواست-برانکو-از-مجیدی-و-باقری؛عکس-سه-نف...
برانکو ایوانکوویچ همین عکس را در صفحه شخصی اینستاگرام خود منتشر کرده و نوشته است " افتخار می کنم که مربی اسطوره های استقلال و پرسپولیس بوده ام".
4 hours ago - برانکو ایوانکوویچ پس از برخورد با فرهاد مجیدی اسطوره باشگاه استقلال تهران ... من افتخار می کنم که مربی اسطوره های استقلال و پرسپولیس بودم .

ملاقات برانکو ایوانکوویچ و فرهاد مجیدی در فرودگاه (عکس) | طرفداری

https://www.tarafdari.com/.../ملاقات-برانکو-ایوانکوویچ-و-فرهاد-مج...
6 hours ago - در این ملاقات سرمربی پرسپولیس وضعیت ستاره سابق استقلال را جویا شد. ... فرهاد مجیدی، کاپیتان سابق استقلال و برانکو ایوانکوویچ و کریم باقری در ... با حضور شفر نیز تغییری در استقلال دیده نمی‌ شود؛ احساس می‌ کنم دربی را می‌ .... داداش ترکیب کل تیم تو اون جاما پرسپولیسی بود و تمام گلای قهرمانی و بازی ...
6 hours ago - عزت الله پورقاز بعد از مصدومیت شدید در بازی با پرسپولیس هنوز شرایط بازی برای تیم سپاهان را پیدا نکرده است. ... برانکو: افتخار می‌کنم مربی اسطوره‌های سرخابی بوده‌ام · ترابی: نمی‌دانم ... تکاپوی مدیران استقلال برای جذب اسپانسر.
4 hours ago - برانکو زمانی که با مجیدی برخورد کرد از او در فعالیتش سوال کرد و او اینطور پاسخ ... افتخار می کنم که مربی اسطوره های استقلال و پرسپولیس بوده ام.
ناصر ابراهیمی اظهار داشت: پرسپولیس برانکو تیم خوبی است البته استقلال تهران و ... های خوبی هستند، من فکر می کنم اگر پرسپولیس بتواند دربی را ببرد، قهرمان می شود. ... اینکه می گویند اسطوره یعنی همین، او هم در دوران بازیکنی و هم در دوران مربی گری اش ... بوده، می شود پرسپولیسی ولی من که این همه افتخار برای این تیم کسب کرده ام ...
Aug 27, 2017 - کامران منزوی در این‌باره اعلام کرده بود که استقلال 20 هزار دلار پول هم به ... خانه لیگ برتر استقلال مربی کروات: من افتخار می‌کنم مورد توجه استقلال هستم ... پرسپولیس است ؛ پرسپولیسی ام ولی برای استقلال کری نمی خوانم ... چهارسوی لیگ گل به خودی های تاریخ لیگ برتر انگلیس ... قربانی همیشگی برانکو گلساز شد.

برنامه کامل بازی‌های پرسپولیس در لیگ هفدهم 97-96 | Football Tribe Iran

football-tribe.com/.../برنامه-کامل-دیدارهای-پرسپولیس-در-لیگ-ه/
Jul 19, 2017 - فوتبال ترایب-- کمیته برگزاری رقابت های لیگ برتر، برنامه کامل دیدارهای ... البته با توجه به حضور شاگردان برانکو ایوانکوویچ در لیگ قهرمانان ... لیگ قهرمانان آسیا زمان دیدار این تیم با استقلال تهران متعاقبأ اعلام می شود) ‏ .... او درباره علی کریمی سرمربی تیم حریف در سوپرجام گفت:” خوشحالم یکی از اسطوره های ...

نشست خبری برانکو قبل دربی83/ غرور کاذب به پرسپولیس لطمه می زند ...

www.6taeea.com/نشست-خبری-برانکو-قبل-دربی83-غرور-کاذب-...
برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از مسابقه مقابل استقلال اظهار داشت: از تعداد ... مربی کروات سرخ ها اضافه کرد: البته من در دربی های دیگر کشورها هم بوده ام. ... خیلی به این موضوع افتخار می کنم که اسطوره بزرگ پرسپولیس و عضو خانواده تیم از ما ...

4 سال در استقلال بازی کردم ولی همه به من می گویند پرسپولیسی! - جام نیوز

www.jamnews.ir/detail/News/652418 - Translate this page
Apr 5, 2016 - ناصر ابراهیمی اظهار داشت: پرسپولیس برانکو تیم خوبی است البته استقلال تهران و خوزستان هم تیم های خوبی هستند، من فکر می کنم اگر پرسپولیس ... افتخار می کند که تیم به جام جهانی رفته ولی برای امید و پایه ها چه کرده است؟ ... البته هیچکدام از این ها دلیل نمی شود که من بگویم پروین مربی بدی بوده یا چیز دیگری، ...

رضاییان: برانکو و باشگاه می خواهند من را مقابل هواداران ... - پرسپولیس نیوز

perspolisnews.com/new/?p=153273 - Translate this page
Jul 2, 2016 - صحبت های رامین رضائیان را با هم مرور می کنیم: ... از آقای برانکو هم ناراحتم. آقای برانکو گفتند من بین پول و پرسپولیس پول را انتخاب کرده ام در حالی که این حرف ... من پیراهن استقلال را به تن نکردم که اینگونه برخی ها ناراحت شده اند و نمی ... بوده و از مربیان معروف فوتبال ترکیه محسوب می شود و برای من افتخار است که ...

90tv.ir | وبسایت رسمی برنامه ۹۰ - گزارش ویژه/ برانکو در مسیر استانکو و ...

90tv.ir/news/.../گزارش-ویژه-برانکو-در-مسیر-استانکو-و-پروین
Jul 19, 2017 - سرمربی کروات پرسپولیس در صورتی که بتواند این تیم را در لیگ قهرمانان ... پرافتخار باشگاه پرسپولیس و همچنین کلکسیون افتخارات برانکو را ... دیگر هموطن برانکو یعنی استانکو و همچنین علی پروین اسطوره باشگاه ... و علی پروین سومین مربی تاریخ پرسپولیس خواهد بود که دو فصل متوالی ...... باشگاه های جهان.

90tv.ir | وبسایت رسمی برنامه ۹۰ - منصوریان: رفتار رحمتی قداست ...

90tv.ir/.../منصوریان-رفتار-رحمتی-قداست-مرا-شکست-مرا-به-آخر-خ...
Sep 20, 2017 - منصوریان: رفتار رحمتی قداست مربیگری را شکست/ مرا به آخر خط رساندند ... افتخار می‌کنم که شاگرد مکتب استقلال هستم. .... برای هواداران ما مهم بود که این پرسپولیس را ببریم. .... رحمتی قداست تمام اسطوره های استقلال رو شکست: امیر قلعه نویی- .... کردن به منچسترسیتی نیامده ام; ۱۴:۴۰ پوچتینو: دوست دارم روزی مربی ...
بولتن خبری سایت های ایران. ... حتی اگر نتیجه نگیرد; برانکو: افتخار می‌کنم مربی اسطوره‌های سرخابی بوده‌ام; نادی: هنوز خانه نشین هستیم!/ ... نظرعجیب پروین درباره قلیان کشیدن پرسپولیسی ها · تیپ جدید بازیکنان پرسپولیس درسفرخارجی · رئال مادرید ... عربستانی+عکس · خروج جباری و پادوانی ازلیست استقلال برای ورود 2بازیکن ...

روانخواه: به منصوریان گفته بودم سرمربی استقلال نشو / برانکو هم اخراج ...

https://www.esteghlaltehranfc.com/.../روانخواه-به-منصوریان-گفته-...
Sep 22, 2017 - امید روانخواه را می‌توان یکی از جوان‌ترین کارشناسان و منتقدان فوتبال ایران دانست. او به خاطر دو گل در دو دربی رفت و برگشت،‌محبوبیت زیادی بین ...
Aug 2, 2017 - *سابقه گلزنی در دربی هم دارید از لذت گلزنی به استقلال بگویید. ... مربیان تیم ملی در آن سالها بلاژویچ ، برانکو و همایون شاهرخی حقم را ... دارم بازیکن های خوب زیادی بودند با این حال حقم بود بیشتر بازی کنم. ... راه می رود ، چرا خوب بازی نمی کند ، عابدزاده اسطوره پرسپولیس است و بعدها ... افتخار آفرینان فوتبال ایران ...
Nov 16, 2013 - جدید ترین رنکینگ جهانی تیم فوتبال استقلال رتبه 108 جهان |تیم فوتبال پرسپولیس رتبه ۴۷۶ جهان. ... برای مقایسه دو تیم تنها افتخارات و عناوین کسب شده تیم ها مهم می باشد در ..... جناب مدیر قهرمانی استقلال در جام باشگاه های اسیاست نه لیگ. .... استفراقی ها ما یک جام داریم اگه باور نداری ارم پرسپولیس رو نگاه کن.
بیوگرافی کامل “مهدی طارمی” بازیکن تیم ملی فوتبال و تیم پرسپولیس به همراه گل های ... او همچنین سابقهٔ بازی در تیم های شاهین بوشهر و ایرانجوان بوشهر را دارد. ... شهرآورد تهران مقابل استقلال بود که در آن پرسپولیس با نتیجهٔ 2–1 به پیروزی رسید. .... من در خانواده ساده ای بزرگ شده ام و فقط به فوتبال فکر می کردم و واقعا فکر نمی کردم در ...

بیانیه علیرضا منصوریان؛ از رییس جمهور منتخب عذرخواهی می‌کنم/ برخی ...

www.ilna.ir/.../497081-بیانیه-علیرضا-منصوریان-از-رییس-جمهور...
Jun 6, 2017 - سرمربی استقلال بعد از یک هفته سکوت در خصوص شکست سنگین ... صحبت هایم را با جمله ای از سرآلکس فرگوسن، اسطوره مربیگری دنیا آغاز می کنم که برای خود من هم درس است. ... بازی با العین هم براى ما و هم براى تمامى هواداران بسیار تلخ بود، اما اسم ... کاسه های داغ تر از آش و آنهایی که حالا دوباره پیدایشان شده، زمان مدیران ...

فوتبال ایران کمبود ستاره دارد/ گزینه کار در تیم ملی هنوز باز است ...

www.mehrnews.com/.../فوتبال-ایران-کمبود-ستاره-دارد-گزینه-کا...
Jan 17, 2016 - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه فلسفه و روش بازی کردن ... دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال خوزستان ... به خاطر همین فکر می کنم کار در ورزش یکی از زیباترین کارهاست. ... که در باشگاه روش کار خودم را جا انداخته ام و همینطور روش کار در تیم ملی. ... ایویچ مدیر باشگاه بود و بلاژ سرمربی و من هم مربی.

رضاییان: ناراحتی علی کریمی چیزی از علاقه‌ام به او کم ... - فوتبال ایران

www.footballiran.ir/fa/home/details/3165190035 - Translate this page
Jul 2, 2016 - صحبت های رامین رضائیان را با هم مرور می کنیم: ... بود برای پیشرفت فوتبالم از پرسپولیس جدا شوم حتی آقای طاهری می تواند ... آقای برانکو گفتند من بین پول و پرسپولیس پول را انتخاب کرده ام در حالی که ... آقای کارامان گزینه گالاتاسرای هم بوده و از مربیان معروف فوتبال ترکیه محسوب می شود و برای من افتخار است ...
Jul 11, 2016 - برنامه روزانه ام را طوری می چینم تا بتوانم فوتبال های اروپا را تماشا کنم. ... برایم کری می خواند اما وقتی بونوچی گل مساوی را به ثمر رساند دور افتخار در ... بوفون یک اسطوره است. ... پرسپولیس برانکو مستحق قهرمانی بود اما با بدشانسی به این مقام ... برانکو مربی بزرگی است و نشان داده هیچوقت متکی به بازیکن نیست.
Jun 21, 2017 - رفیعی: عاشق پرسپولیسم و ثابت می‌کنم برای پول به قطر نرفته‌ام/ گذشت زمان همه‌چیز را ثابت می‌کند ... دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و الریان قطر ... عضو الخور باشد یا پرسپولیس یا بایرن‌مونیخ؛ نظر، نظر مربی است. ... با برانکو صحبت کرده بود، عنوان کرد: از مدت‌ها قبل به برانکو گفته بودم که می‌روم.

جهان نیوز - مراسم معرفی برترین های فوتبال ایران

jahannews.com/news/.../مراسم-معرفی-برترین-های-فوتبال-ایران
Jul 31, 2017 - مراسم انتخاب برترین های لیگ شانزدهم فوتبال با حضور چهره های فوتبالی در برج ... علیرضا بیرانوند چند بار با برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس که در ردیف جلوی او نشسته بود به شوخی پرداخت. .... ۲) سید مهدی رحمتی از استقلال ... دروازه بان لیگ شانزدهم: جایزه ام را به هواداران 2 آتیشه پرسپولیس تقدیم می کنم.

ریزِ عملکرد برانکو ایوانکوویچ در رده‌ باشگاهی +جدول - مشرق نیوز

https://www.mashreghnews.ir/.../ریز-عملکرد-برانکو-ایوانکوویچ-...
Apr 6, 2015 - رزنامه های ورزشی .... گروه ورزشی مشرق - برانکو ایوانکوویچ امروز به طور رسمی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس شد و قراردادش را با این باشگاه در استانبول ... شدن وی یا قطبی بر سر زبان ها افتاده بود در مشرق منتشر شد را بازنشر می کنیم. ... پروفسور در لیگ قهرمانان بازی پلی‌آف را به استقلال باخت و تیمش حذف شد.

رامین رضاییان: کاش همه بازی ها مثل دربی بود - برترین ها

server1.bartarinha.ir/.../رامین-رضاییان-کاش-همه-بازی-ها-مثل-دربی-...
Apr 25, 2016 - البته استقلال هم تیم نترسی بود و مقابل ما فوتبال بازی کرد. ... فکر می کنی اگر پنالتی طارمی گل می شد با چه نتیجه ای دربی را می بردید؟ ... همگی جزو اسطوره های ما هستند و باید قدردان آنها باشیم. ... های باقیمانده است و افتخار می کنم پیراهن پرسپولیس را بر تن کرده ام ... در پرسپولیس هم برانکو من را آزاد گذاشته است.

برانکو:نباید درباره منصوریان شک کرد/غرور کاذب به ما لطمه می زند | کاپ

cup.ir/sport/iranianfootball/.../برانکومعلوم...اتفاق-مهمی.../152547 - Translate this page
Sep 15, 2016 - سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: البته من در دربی های دیگر کشورها هم بوده ام. ... خوشحالم هر سه دربی قبلی که حضور داشته ام عالی و جوانمردانه بوده و ... حالا این که استقلال چگونه بازی کند به منصوریان و کادر فنی این تیم مرتبط است. ... خیلی به این موضوع افتخار می کنم که اسطوره بزرگ پرسپولیس و عضو خانواده تیم ...
Jul 20, 2017 - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: بی صبرانه منتظر شروع فصل ... خوشحالم که کریمی به عنوان یک اسطوره دانش و تجربه‌اش که در تیم های مختلف ... در العین امارات قیمت ترانسفر یک بازیکن ۱۰ میلیون دلار بود. ... به مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا صعود کردیم و به همین دلیل به بازیکنانم افتخار می‌کنم.

نسخه قابل چاپ > رامین رضاییان: کاش همه بازی ها مثل دربی بود

sajedkhabar.ir/.../print:page,1,53579-رامین-رضاییان--کاش-همه-بازی... - Translate this page
Apr 25, 2016 - فکر می کنی اگر پنالتی طارمی گل می شد با چه نتیجه ای دربی را می بردید؟ ... استقلال روز سختی داشت ولی در نهایت قسمت این بود که چهار گل بزنیم. ... علی آقای از اسطوره های فوتبال ما و پرسپولیس است و شخصا سبک ... های باقیمانده است و افتخار می کنم پیراهن پرسپولیس را بر تن کرده ام و هواداران به من لطف دارند.
Jan 20, 2015 - رضا شاهرودی ازامام زاده حسن تا دالیان/کاش خواسته های مایلی کهن را انجام می دادم .... در آن زمان تمرین زیادی می کردم و به اعتقاد هواداران پرسپولیس زوج رویایی را با جواد ... س- چه مساله ای بود که علی پروین را از مربیان دیگر متفاوت می کرد؟ ..... در زمان ما تیم های پرسپولیس و استقلال اسطوره های زیادی داشتند اما امروز یک بازیکن ...

سنگربان تیم ملی نوجوانان: می خواهم مانند اسطوره های ایرانی در اروپا برای ...

www.fartakvarzeshi.ir/.../19874-سنگربان-تیم-ملی-نوجوانان-می-خو...
Oct 13, 2016 - سنگربان تیم ملی نوجوانان ایران معتقد است که می خواهد همانند اسطوره های ایران، ... تا مانند دروازه بان های اسطوره ای مملکتم، در اروپا بازی کنم و باعث افتخار برای کشورم شوم. باشگاه قبلی من فولاد خوزستان بود ولی امسال نیز تمام تلاشم را به کار بسته ام ... اسماعیلی در پایان افزود: مربی های تیم ملی خیلی به من کمک کردند و ...

مهدی طارمی” پرسپولیسی شهرستانی ” از زند*** شخصی اش می گوید ! فقط ...

parsiyab.com/r/IzAhM3YqMG1haGFyYXRoYS8yNzk0NjMucGhw - Translate this page
طارمی که با بازی قشنگ اش برابر استقلال پایه گذار شکست شاگردان قلعه نویی شد ... می داند و دوست ندارد دایی باشد و می خواهد در آینده به او لقب اسطوره پرسپولیس دهند. ... من در خانواده ساده ای بزرگ شده ام و فقط به فوتبال فکر می کردم و واقعا فکر نمی کردم در ... علی آقا در یکی از بازی های لیگ مرا دیده بود و گفت دوست داری به پرسپولیس ...

هلالی بزرگی پرسپولیس را احساس کردیم تمرینات برانکو را یادداشت می ...

novelha.ir/.../هلالی-بزرگی-پرسپولیس-را-احساس-کردیم-تمرینات-برانکو-را-یادداشت-م...
هلالی بزرگی پرسپولیس را احساس کردیم تمرینات برانکو را یادداشت می کنم ... توصیه های ویژه برانکو به رضاییان در تمرین سرخپوشان توصیه برانکو به انجام تمرینات آن را دنبال ... آنا برانکو دوست دارم استقلال السد را ببرد غیبت کامیابی. سرمربی پرسپولیس گفت آقای خواننده امشب مهمان خندوانه می . ... پیام اسطوره پرسپولیس عکس.
May 29, 2016 - اینطوری که معلوم است پرسپولیس برانکو خیلی از شما قدیمی‌های این تیم را راضی کرده است... واقعا افتخار می‌کنم به تیمش و اعضای تیمش. من در ابتدا ...
Rating: 3.8 - ‎8 reviews
Sep 18, 2017 - ام وی ام x22 دنده ای ... سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه شکست مقابل پیکان برای ... بعد از توضیح خبرنگاران، برانکو ادامه داد: باید اعتراف کنم از این ... بازی های لیگ بعد یا قبل از بازی های لیگ قهرمانان آسیا بحران زا می شود. ... باید افتخار داشته باشیم که در این مرحله هستیم و از این مسابقه لذت ببریم.

اسطوره پرسپولیس هیچ وقت سر رامین از آقابرانکو انتقاد نمی کنم - i-vizhe

i-vizhe.ir/.../اسطوره-پرسپولیس-هیچ-وقت-سر-رامین-از-آقابرانکو-انتقاد-نمی-کنم.html
اسطوره پرسپولیس گفت از هیچ وقت سر رامین از از آقابرانکو انتقاد نمی . ... مثل کاغذ پاره می‌ماند او در خصوص اینکه برخی‌ها انتقاد می اما هیچ وقت مثل قبل نمی از آنها تشکر می‌کنم . ... برانکو خاک بر سر مربی ای که بخواهد پرسپولیس را ترک کند سرمربی کروات تیم فوتبال ... پروین اشک در چشم های رضاییان جمع شد؛ مغز طارمی خسته بود.

بیوگرافی رامین رضاییان و حواشی حضورش در پرسپولیس - آسمونی

www.asemooni.com › چهره هابیوگرافی ورزشکاران
سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: کادر بازیکنان پرسپولیس حداکثر انگیزه را ... منصور پورحیدری، اسطوره استقلالی ها که این روزها به دلیل بیماری در بیمارستان ... البته استقلال هم تیم نترسی بود و مقابل ما فوتبال بازی کرد. .... روی بازی های باقیمانده است و افتخار می کنم پیراهن پرسپولیس را بر تن کرده ام و هواداران به من لطف دارند.

کاویانپور: زمان بلاژویچ و برانکو نسخه استقلال و پرسپولیس را ...

isport.ir/.../%25D8%25B1%25D8%25AD%25D9%2585%25D8%2... - Translate this page
Sep 6, 2014 - وقتی که برانکو و بلاژویچ سرمربی تیم‌ملی بودند. ... تاکید می‌کنم سازماندهی شده بود، چون پرسپولیس و استقلال، باید به امروز کشیده می‌شدند، ...
May 23, 2017 - مهاجم اسبق استقلال می گوید آرزویش بود با حجازی کار کند اما این اتفاق ... لیگ هفتم و زمانی که ناصر حجازی سرمربی استقلال بود، از این تیم ... من با افراد بزرگی در استقلال و تیم های دیگر کار کرده ام و واقعا در ... آرزویم بود با اسطوره استقلال کار کنم اما شرایطی دست داد که این اتفاق ... برانکو به دالیچ تبریک گفت.
پرسپولیس ... به هر حال این انتخاب فردی من بود و دوست ندارم کسی آن را زیر سوال ببرد. ... برای سوئد هم آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم سوئد هم به جام جهانی صعود کند. ... ایرانی را جشن می‌گیریم و از این بابت که ایرانی هستم احساس غرور و افتخار می‌کنم. ... با پیراهن علی دایی و علی کریمی بازی می کردیم و این بزرگان اسطوره های من بودند.

اختصاصی / علی انصاریان : استقلال و پرسپولیس دیر شروع کرده اند ...

www.nasserhejazi1.ir/.../اختصاصی----علی-انصاریان---استقلال-و-...
Jul 13, 2015 - وی افزود : من به کرات گفته ام و بازهم تاکید می کنم که نباید کارهای ... و مردمی مناسب بود ، باید اکنون آماده حضور در لیگ پانزدهم می شدند اما متاسفانه اینگونه نیست . ... انصاریان در ادامه گفت: برانکو یک مربی با دانش است و فوتبال ما نیاز به ... ریزی کرد که استقلال و پرسپولیس هم مانند تیم های صنعتی از امکانات مناسب ...
Jul 21, 2015 - مربی دو دروازه‌بان اصلی خود را از دست داده بود و دیگر هم نمی‌شد اسم رد کرد. ..... به نتایجی که می‌گیرد افتخار می‌کنم اما من در کنار او نیستم. ..... مهدی هاشمی‌نسب: اسطوره استقلال و پرسپولیس .... از میرزاپور خیلی خیلی بهتر بود سوتی های میرزاپور تو بازی مکزیک و عراق رو ... من خیلی پرسپولیسی ام ولی برومند را دوست دارم.

رضاییان | وی سوشیال - ورزش 11

www.varzesh11.com/fa/user/search/رضاییان?postpage=4
برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در مقابل بی انضباطی رامین رضائیان کوتاه .... علی آقا از اسطوره‌های فوتبال ما و پرسپولیس است و شخصا سبک فوتبالی‌اش را ... پس به او مدیونم و خوشحالم او اسطوره باشگاهی است که پیراهنش را برتن می‌کنم. ... و استقلال توپ را از روی خط برگشت دادم و خوشحالم هم در دفاع و هم در حمله موثر بوده‌ام.

برترین های لیگ شانزدهم | پرسپولیس بهترین تیم و مهدی طارمی بازیکن ...

www.varzeshkar3.ir/.../برترین-های-لیگ-شانزدهم-پرسپولیس-به...
پرسپولیسی ها بیشترین جوایز مراسم برترین های لیگ شانزدهم را دریافت کردند. ... برنده نهایی جایزه بهترین بازیکن جوان فصل (پدیده فوتبال ایران): امید نورافکن از تیم استقلال ... حسرت برانکو ایوانکوویچ از انتخاب نشدن صادق محرمی به عنوان پدیده لیگ برتر ... افتخار می کنم در سه کشور مختلف به عنوان برترین مربی انتخاب شدم.

رونمایی از پیراهن و ترکیب احتمالی استقلال و پرسپولیس برای دربی ...

gilnegah.ir/68599/رونمایی-از-پیراهن-و-ترکیب-احتمالی-استق/
Sep 16, 2016 - همچنین امروز صبح از پیراهن استقلال و پرسپولیس در دربی رونمایی شد. ... برانکو ایوانکویچ سرمربی پرسپولیس و علیرضا منصوریان سرمربی استقلال ... داشتند تشکر مى کنم و افتخار مى کنم اسطوره در کنار ما بود و ما را حمایت کردند و ... تیم ما شرایط خیلی خوبی دارد و در صورت بازیکنانم وقتی نگاه می کنم، می بینم ...

برانکو: شفر مربی با کیفیتی است - مجله تفریحی

wikinews.xyz/search/?...برانکو:%20شفر%20مربی%20با%20کی...
Oct 6, 2017 - هافبک تکنیکی فصل گذشته پرسپولیس بعد از درخشش در لیگ ایران، خیلی زود ... ستاره فصل های گذشته فوتبال ایران حالا با هدف باز پس گرفتن پیراهن تیم ... همیشه گفته ام که افتخار می کنم عضوی از تیم ملی اسپانیا بوده ام. نمی دانم چرا برای برخی، حضور یک استقلال طلب در تیم ملی اسپانیا یک امر متناقض است.

یادی از ستاره‌های فراموش نشدنی/الله‌وردی: قلیچ‌خانی در تیم ملی به جز ...

piroozidaily.ir/.../یادی-از-ستاره-های-فراموش-نشدنی-الله-وردی-قلیچ...
Jun 27, 2017 - بی شک خاطره شش تایی شدن استقلال خاطره قرن فوتبال ایران است که تبدیل به ... تمام خانواده ام قرمز هستند و صد در صد پرسپولیسی ام . ... همیشه می گویم من یک پرسپولیسی هستم و افتخار می کنم که پرسپولیسی ام. ... *برخوردها در آن زمان با شما چطور بود ؟ ... باید در رده های پایه هم از امثال برانکو و کی روش استفاده کرد .

بیانیه تند منصوریان علیه کسانی که برای استقلال بحران سازی می کنند

www.bornanews.ir/.../568148-بیانیه-تند-منصوریان-علیه-کسانی...
Jun 6, 2017 - سرمربی تیم استقلال با صدور بیانیه ای به بحران سازی های اخیر واکنش نشان ... برانکو باز هم ناراحت شد! ... فرگوسن، اسطوره مربیگری دنیا آغاز می کنم که برای خود من هم درس است. ... استقلال در سال 95 تیمی بود جوان و کم تجربه ولى در نهایت به رتبه ... من بیشتر عمر خود را در استقلال گذرانده ام و بعد از خدا و خانواده ام، هرچه ...

گفت وگوی منتشرنشده با هادی نوروزی: می خواهم اسطوره شوم - ارتش سرخ

www.arteshesorkh.com/.../گفت-وگوی-منتشرنشده-با-هادی-نوروزی...
Oct 4, 2015 - پریما شاپ. گفت وگوی منتشرنشده با هادی نوروزی: می خواهم اسطوره شوم. +20. 20 .... از همان دوران کودکی بازی های پرسپولیس را دنبال می کردم. راستش را ...
Nov 25, 2016 - ایران ورزشی آنلاین-اسطوره لیورپول به آخر خط رسید : : بعد از تردیدهای ... این بازیکن ۳۶ ساله اخیرا پیشنهاد مربیگری در تیم دسته سومی میلتون کینز دانز را رد کرده بود. ... افتخار می‌کنم که بیش از ۷۰۰ بازی برای لیورپول انجام دادم که خیلی از آنها ... بیرون از فوتبال هم دوستان خوبی داشتم و البته مهم‌تر از همه خانواده ام.

قاب مشترک سرخابی ها در دوره های مربیگری | خبر امروز | ورزشی | Pinterest ...

https://it.pinterest.com/pin/861524603688276549/ - Translate this page
پیکه برای قهرمانی باید بی نهایت بهتر از رئال بود. مورینیو ... تعریف اسطوره میلان از دوناروما ... فوت مربی پایه‌های پرسپولیس در 60 سالگی ... نورافکن ان‌شاءلله در امارات برای استقلال بازی می‌کنم ... قلعه نویی رکورددار حضور تعداد و افتخار ... کونته آینده ام در چلسی به خانواده ام بستگی دارد ... حرص و جوش برانکو در روز بدشانسی عکس.

گپی با رامین رضاییان با پرهیز از حاشیه و جنجال! - صد خبر

sadkhabar.ir/fa/mobile/335448 - Translate this page
Dec 15, 2016 - به هر حال برای پرسپولیس هر کاری می کنم چون عاشق پرسپولیس هستم ولی ... اسم رامین را خانواده ام و در رأس آنها پدرم برای من انتخاب کردند. ... فکر می کنم تمامی این مسائل طرز فکر پدرم بود و دست او را هم می بوسم. ... آقای برانکو هم مربی بزرگی است. .... داشتنی است و من هم می خواستم بگویم باید قدر اسطوره های من را بدانیم.

اعراب ایرانی چگونه مردمی هستند؟ - پارسینه

www.parsine.com/fa/news/36323/اعراب-ایرانی-چگونه-مردمی-هستند
آیا میدانستید که مربیان و معلمان تمام کودکان ژاپنی خانم هستند و حتی از ...... من عربم من ترکم من بلوچم من گیلکی ام من کردم من خاک پاک این سرزمینم. ..... تاریخ نویسی بابلی، نجوم بابلی، نظام های فکری و فلسفی و دینی متنوع بابلی، اسطوره های بابلی، ...... احمد آل نعمه: فوتبالیست تیم ملی ایران وبازیکن تیمهای استقلال و فولاد اهواز

Btitr - نکونام: از خداحافظی ام خوشحال هستم / برانکو، برترین مربی نیم فصل

www.btitr.com/.../نکونام:-از-خداحافظی-ام-خوشحال-هستم---برانکو،-...
Jan 3, 2017 - نکونام: از خداحافظی ام خوشحال هستم / برانکو، برترین مربی نیم فصل ... در واکنش به حرف های برانکو نیز از دیگر بخش های مهم برنامه نود بود که ... وقتی از فوتبال خداحافظی می کنی همیشه دوست داری بازی کنی و تا آخر این حس می ماند و همه آن را دارند. .... به دستاوردهای سال گذشته افتخار می کنم و تکرار می کنم پرسپولیس به ...

zaum/fa_50K.txt at master · zacharydenton/zaum · GitHub

https://github.com/zacharydenton/zaum/blob/master/public/data/.../fa/fa_50K.txt
می 1036162. این 991774 ... های 626112 ... بوده 110628 .... استقلال 30353 .... زیر 19980. بروز 19974. ام 19959. تجارت 19940. کمیسیون 19939. غیر 19914 ..... مربی 9231 ... کنم 9103. اداری 9100. سفیر 9100. مناسبات 9071. حسینی 9068. پرداخته 9067 ... افتخار 8562 ..... پرسپولیس 5036 ..... اسطوره 3080 ...... برانکو 183.
Sep 19, 2017 - سرمربی پیشین تیم فوتبال نفت گفت: برای علی کریمی آرزوی موفقیت ... که تولد یکی از اسطوره‌های پرسپولیس است و من به او تبریک می‌گویم. ... اخیر باشگاه استقلال بود، عنوان کرد: نباید اسرار خانواده به بیرون فاش شود و این خیلی بد است. ... در نهایت برای علی کریمی آرزوی موفقیت می‌کنم و دلخوری از او ندارم، چون ...

گفت‌وگوی‌ منتشر نشده‌‌ از هادی‌نوروزی دوست دارم زمانی که از پرسپولیس جدا ...

www.farsnews.com/13940712001347/.../newspapers-publications - Translate this page
Oct 4, 2015 - دوست دارم زمانی که از پرسپولیس جدا می‌شوم همه به نیکی از من یاد کنند/ از زود ... الان هم که 8 سال است در تیمی هستم که واقعا از بچگی عاشق آن بوده‌ام. ... من همه تلاشم را می‌کنم تا بتوانم از عهده این مسئولیت بربیایم و بتوانم بهترین باشم. ... در دوره مربیگری کرانچار که به اعتقاد خودم بهترین سال حضورم بود و گل های زیادی هم ...

برانکو:قول وقرار شام قهرمانی راگذاشتیم/راه آهن گربه سیاه پرسپولیس بوده

vista.ir/net/975799 - Translate this page
May 10, 2016 - کدام مربی حاضر می شود که شرافتمندانه بازی نکند. ... برانکو در ارتباط با بازی استقلال خوزستان و ذوب آهن و صحبت های گل ... را ندیده ام تا بتوانم درباره نوع بازی آنها صحبت کنم اما هنوز که هنوز است ... کشور مربیهای بی افتخار اجنبی. ... کریمی اسطوره ماست از باشگاه ما خداحافظی کرده خواهشا لنگیا به خودتون نچسبونید.

بدرقه تلخ بازیکنان از منصوریان - مجله خبری و تفریحی ایران تک

irantak.in/search/?...بدرقه%20تلخ%20بازیکنان%20از%20منصور...
صعود 2 پله ای برانکو در رنکینگ جهانی مربیان باشگاهی ... club world ranking اعلام شده است برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات پرسپولیس بالاتر از ... روز سختی بود. ... می شود اما چه بهتر که این مربی بهترین گزینه در میان گزینه های استقلال باشد. ... سرد، بدرقه جوانی ام کن یا سید الساجدین , پروفایل شهادت امام سجاد ناله های آتشین دارد ...

پرسپولیس | پرسپولیس

perspolis.in/tag/پرسپولیس/ - Translate this page
حالا می خواهد برانکو سرمربی این تیم باشد یا هر نفر دیگری. ... در ضمن من قبول ندارم که طارمی موقعیت های زیادی را خراب می کند. ... فکر می کنم برای امیر یک سال استراحت واجب بود. چون سال قبل در استقلال خیلی اذیت شد. ... پسرم در تیمی در لیگ ۲ کرواسی دروازه بانی می کند، یک برادرزاده ام در لیگ اول بازی می کند و برادرزاده دیگرم عضو ...

: برانکو: فردا بزرگترین دربی آسیا برگزار می شود - سازمان لیگ

iranleague.ir/NewsDetail/739533/برانکو-فردا...می.../لیگ-برتر
Sep 15, 2016 - سرمربی پرسپولیس در نشست خبری داربی 83 گفت: این چهارمین ... پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال در ... داربی، بازی ای است که ربطی به جدول ندارد و وضعیت فعلی تیم ها تعیین کننده نتیجه بازی نخواهد بود. ... خیلی افتخار می کنم که اسطوره‌های بزرگ پرسپولیس و ایران در کنار ما هستند ...

بازیکنانم تبریک - میهنداد

mihangt.xyz/query/?q=بازیکنانم%20تبریک&page=4
تبریک اسطوره های فوتبال ایران به مهدوی کیا ... ما می دانستیم که با این تیم و با سخت کوشی که آنها دارند می توانیم به افتخارات مهمی ... یوونتوس قوی بود. ... ام کن در پای تو رفتم از دست فکر پرستاریم کن در دام عشقت اسیرم خون می خورم تا بمیرم. .... تبریک اینستاگرامی برانکو به علی دایی ورزش > لیگ برتر - سرمربی پرسپولیس در ...

برانکو:شجاع، سیامک و شایان کمک های بزرگی خواهند بود - میهن مگ

mihanmag.com/.../برانکو_شجاع،_سیامک_و_شایان_کمک_های_بزر...
Jul 15, 2017 - سرمربی پرسپولیس درباره اینکه شنیده می شود سرمربی الاهلی در تماس با ... فکر می کنم این آشنایی زود اتفاق می افتد و کار را در دست می گیرند. ... من در صحبت با بازیکنان خودم، اهداف و وظایف آنها و خواسته های باشگاه و هواداران را کاملا تشریح کرده ام. .... برانکو:شجاع سیامک و به طور قابل توجهی سهم قابل توجهی خواهد بود.

[RTF]روزنامه شرق کد خبر: 53916 تاریخ خبر: ۱۳۹۳ یکشنبه ۵ بهمن نستوه ...

sharghdaily.ir/1393/11/05/Files/RTF/SharghNewsPaper_53916.rtf - Translate this page
نکونام بعد از <<چیرو>>، اعتماد برانکو، قلعه نویی، دایی، قطبی و کی روش را هم ... 2004 ایران با مربیگری برانکو در مسابقات مقدماتی جام جهانی، جام ملت های آسیا، ... کاپیتان تیم ملی که به گفته خودش از کودکی طرفدار استقلال بوده، ابتدای دوره ... علی آقا، اسطوره فوتبال ایران ... و نیز، از اینکه توانستم شاگرد شما باشم افتخار می کنم.

درخشان - sporttv.ir- صفحه نخست

sport.tv3.ir/.../درخشان-از-کریمی-دلخور-نیستم-و-حرف‌هایش-را-به-ح...
Sep 19, 2017 - سرمربی پیشین تیم فوتبال نفت گفت: برای علی کریمی آرزوی موفقیت می‌کنم ... هستیم که تولد یکی از اسطوره‌های پرسپولیس است و من به او تبریک می‌گویم. ... در نهایت برای علی کریمی آرزوی موفقیت می‌کنم و دلخوری از او ندارم، چون من از او ... حالا به دلیل اینکه فقط 5 هفته در این تیم بوده‌ام، باید از حق و حقوقم بگذرم، ...

مورینیو: ۱۵ سال دیگر فرصت دارم، هنوز در منچستریونایتد کسی نیستم!

khabarmohem.com/.../مورینیو-۱۵-سال-دیگر-فرصت-دارم-هنوز-در-... - Translate this page
May 26, 2017 - مورینیو از برنامه اش برای مربیگری تا ۷۰ سالگی صحبت کرده است. ... در باشگاهی مثل منچستریونایتد، من هنوز هیچ کاری نکرده ام. دستاوردهایم در یونایتد هیچ است، چرا که این باشگاه اسطوره های زیادی دارد، و ... البته گاهی اوقات وقتی می ایستم و به گذشته نگاه می کنم، چیزهایی را می بینم که کمتر کسی توانسته انجام دهد.

پاسخ های rezvan city's | پارس کاپ | صفحه 197

pars-cup.com/blog/forums/users/rezvan+city/replies/page/197/
Nov 18, 2016 - ظ در پاسخ به: اتحاد پرسپولیسی ها بیان اینجا #76116 ... -خودت که چپ پا هستی؛ فکر کنم بازیکن مورد علاقه ات را هم بشناسم؟ ... دو بازیکن به نیت حضور در دفاع میانی جذب شدند اما در نهایت می بینیم که برانکو مجبور است از محمد انصاری ... او به عنوان بازیکن و مربی افتخارات بسیاری کسب کرد و در زمره اسطوره های ورزش ...

به برکناری ام در پرسپولیس افتخار می کنم - باشگاه خبرنگاران نوجوان

https://yicnews.ir/search/?...برکناری+ام...پرسپولیس+افتخار+می+...
3 days ago - رحیمی: به برکناری‌ام در پرسپولیس افتخار می‌کنم ... و روشن بیان می کنم تصمیمی که فدراسیون فوتبال گرفت ربطی به حرف های من ... کی روش: نقشی در برکناری اسدی نداشتم/ بیانیه سرمربی تیم ملی تا .... برانکو: به بازیکنانم افتخار می‌کنم ... به این ترتیب قرار بود اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال امرزو عصر ...
سایت هایوهو : حنطه: نمی دانم چرا مقابل حرف هایم صفر اضافه می کنند/ قرار بود از شنبه ... های پایه به آلمان طرفداری |۱۶:۴۳ پوستر اختصاصی طرفداری؛ جان تری، اسطوره خط دفاع .... پرسپولیس به خبر مذاکره با بازیکن استقلال مشرق نیوز |دیروز مذاکره برانکو ... بهترین دوره ورزشی ام است/در آرسنال خوب بازی می کنم ایفنام |دیروز فجر سپاسی ...

Perspolis_news (@perspolis.fc.online) | Instagram photos and videos

https://www.instaviewer.co/.../1442902597920035767_365176226...
خودت که چپ پا هستی؛ فکر کنم بازیکن مورد علاقه ات را هم بشناسم؟ ... چون خودم هم می خواهم روزی با پیراهن شماره 24 پدرم برای پرسپولیس بازی کنم. ... برانکو روزی که مربی پرسپولیس شد یه تیم افسرده و بی روح رو از حمید درخشان تحویل گرفت .... او به عنوان بازیکن و مربی افتخارات بسیاری کسب کرد و در زمره اسطوره‌های ورزش ایران قرار ...

فوت برادرم تنها عامل جدایی دو ساله ام از فوتبال بود/به هیچ دلالی باج نمی ...

diyarmirza.ir/2016/10/فوت-برادرم-تنها-عامل-جدایی-دو-ساله-ام-از/ - Translate this page
Oct 26, 2016 - فوت برادرم تنها عامل جدایی دو ساله ام از فوتبال بود/به هیچ دلالی باج نمی دهم/دایی ... از معدود بازیکنان فوتبال ایران که در تمامی رده های سنی برای فوتبال ایران ... آقای کعبی تشکر می کنیم از اینکه وقتتان را در اختیار ما گذاشته اید. .... برانکو یک مربی بزرگ بزرگ و اثبات شده می باشد. ..... علی دایی »»»»»»»»»اسطوره

1334 - استقلال جوان

esteghlaljavan.ir/?cat=ojumldfonzzcoi&paged=1334
پورحیدری سالهای سال در کناراستقلال بوده و حتی یک بار تیم ملی را هم به خاطر این ... از نفت هم تشکر می‌کنم آنها باید مخالفت می‌کردند چون بازی‌های مهمی پیش رو دارند. ... شاگرد برانکو هم بوده‌ام. استقلال جوان: حتما می‌دانی که برانکو مربی پرسپولیس است و از تیم ... مربی های موفق خارجی کشورتان را مرور کنید،بیشتر آنها کروات بودند. می ...

#hejazi Instagram tag - Instapu.com

www.instapu.com/tag/hejazi
مظلومی آگه فقط یک بازیساز داشت راحت دو جام همزمان رو گرفته بود ولی هرگز حمایت ... فقط به پول می اندیشد و بدون توجه به احساس میلیون ها هوادار استقلال بعد از باخت از .... #مهدی_قاعدی#باشو#وریا_غفوری#وریا#جبارف#سرورجبارف#سیاه_جامگان#برانکو ... دشمنان اسطوره از داخل باشگاه و هیئت مدیره سیاسی و دشمن شاد کنی که پالس های ضد ...

قلعه نویی - eadver

eadver.com/news/comment.aspx?id=1315
قلعه نویی: با مظلومی صحبت کردم و متوجه حقایق زیادی شد ... این مربی که فصل گذشته موفق شد هواداران تراکتورسازی را با سکوهای ورزشگاه ها آشتی بدهد ... او سال گذشته هم در پرسپولیس تاثیرگذار بود و با تمام توانش برای این تیم بازی کرد. ... برخلاف حرف های عده ای که می گویند قلعه نویی فقط به نویدکیا تعارف حضور در تراکتور را ...

مسعود سلطانی فر on Instagram: “به همراه تیم اسطوره ای فوتبال ایران در ...

https://www.instagram.com/p/BQ82JmTFtlE - Translate this page
Feb 25, 2017 - به همراه تیم اسطوره ای فوتبال ایران در #جام_جهانی ٩٨ فرانسه زمانی که قائم ... در آن مسابقات به همراه #تیم_ملی بودم و تمام تلاشمان بر این بود که در ... ملی آن کشور است و بالاترین افتخار، حضور مقتدرانه در جام جهانی است. ... و به مقامات #فدراسیون_فوتبال نیز تاکید کرده ام که بر روی حمایت وزارت ... تاکید میکنم هیچی نیست.

منصوریان:کاش ملوانیهامراعات رحمتی رامیکردند/اهل دروغ و ... - استقلال لینک

esteghlalink.ir/?p=214116 - Translate this page
Oct 1, 2016 - علی فتح اله زاده و امیر رفیعی فیلم مستند ” ۴ فینال آسیا ” را می سازند ... هت تریک برانکو در حذف پرسپولیس! ... سرقت از خانه مربی استقلال در آستانه سفرش به انزلی ... پیش داریم و با اتفاقی که دیروز در بازی پرسپولیس افتاد کار ما سخت بود. ... در اردوی استقلال در شب گذشته گفت:من به این هواداران افتخار می کنم.

روزی که پرسپولیس در آسیا قهرمان شد :: سایت خبری، تحلیلی، ورزشی ...

bankvarzesh.com/fa/News/.../روزی-که-پرسپولیس-در-آسیا-قهرمان-...
Oct 18, 2015 - در آن سال‌ها از هر کشور آسیایی دو تیم قهرمان در رقابت‌های جام باشگاه های آسیا و جام در جام ... علی پروین آن روزها همزمان سرمربی تیم ملی ایران و پرسپولیس بود. .... نداری تصحیح میکنم 1قهرمانی و 1نایب قهرمانی در جام حذفی آسیایی که الهلال و تیمهای کره ای حضور داشتند ...... استقلال پنج بازی یک گل کجای جدول هست پانزده ام.

کیمیا علیزاده: در المپیک می جنگم تا افتخار آفرینی کنم | پایگاه ...

https://www.allsports.ir › اسلاید - Translate this page
May 10, 2016 - کیمیا علیزاده: در المپیک می جنگم تا افتخار آفرینی کنم ... ریو پس از دریافت سکه های خود گفت: این سکه ها پاداش مدال طلایم در مسابقات نوجوانان جهان که سال 2014 در چین تایپه برگزار شد و طلای المپیک 2014 جوانان در نانجینگ چین بود. ... المپیک بروم خیلی برایم خوب شد چون در آرامش هستم و انگیزه ام بیشتر شده است.

دردسر پرسپولیس برای مربی سابق تیم ملی - مجله تفریحی بوم تک

bomtak.ir/search/?...دردسر%20پرسپولیس%20برای%20مربی%20...
برنان گفت: گمان می‌کنم وظیفه برخی از مقام‌های قوه مجریه باشد تا از اطاعت امتناع کنند. .... اظهار کرد: این سومین جایزه ام در طول مربیگری ام است و از این بابت خوشحال هستم. ... برانکو بیان کرد: این جوایز به من و بازیکنان پرسپولیس نشان داد که باید تلاش ... به سوال مجری آن برنامه، درباره دروازه‌بان استقلال از نام یک حیوان استفاده کرده بود.

نویدکیا: برخلاف میلم در سپاهان هستم/ هر اتفاق بدی می افتد به نام من است!

namehnews.ir/.../نویدکیا-برخلاف-میلم-در-سپاهان-هستم-هر-اتفاق-... - Translate this page
Jan 12, 2016 - نویدکیا: برخلاف میلم در سپاهان هستم/ هر اتفاق بدی می افتد به نام من است! ... فکر می کنم تیم ما از نظر روحی و روانی مریض شده و نیاز به بازیکنانی داریم که از ... ولی گویا لیگ هفتم که ناصر حجازی سرمربی استقلال بود شما تا یکقدمی ... تو اگر از همان اول به استقلال آمده بودی، خیلی از اسطوره ‌های استقلال از همان اول رفته ...

قلعه نویی:رفاقتم با برانکو به خاطر بازیکن خراب نمی شود/هشدار می دهم

esteghlal-club.ir/.../30-قلعه-نویی-رفاقتم-با-برانکو-به-خاطر-باز... - Translate this page
Oct 18, 2016 - قلعه نویی:رفاقتم با برانکو به خاطر بازیکن خراب نمی شود/هشدار می دهم ... نیستم که اگر ببرم بگویم شرایط خوب بوده و اگر ببازم انتقاد کنم. ... وی اضافه کرد: دیروز خود ما به حدواندازه های تراکتورسازی نبودیم که یک ... منصورخان از نظر من پدر استقلال است و یک اسطوره واقعی به حساب می آید. .... پرسپولیس; 3 - 0; فولاد.

هیچ وقت سر بار پرسپولیس نخواهم شد - جام جم

77.104.65.1/newstext2.aspx?newsnum=100932472311
جواد کاظمیان اما فکرش را هم نمی کرد با رفتن برانکو، نامرادی های روزگار برای او ادامه ... قلعه نویی سرمربی تیم ملی شد و او باز هم نیمکت نشین بود. ... من همه سعی ام را در این دیدار کردم ، اما طبیعی است که در ده پانزده دقیقه پایانی که وارد ... شان بازیکنان استقلال و پرسپولیس حضور ندارند و این را برای خود افتخار می .... او همیشه اسطوره من است.

روزنامه ایران | شماره :6553 | تاریخ 1396/5/5

www.iran-newspaper.com/?nid=6553&cattitle...pid=13...0
Jul 27, 2017 - ... همزمان با دو مربی بزرگ مثل کی‌روش و برانکو کار می‌کنم و این یک مزیت بزرگ است. در این چند سال اخیر پیشرفتم را مدیون کی‌روش بوده‌ام و زمانی هم ...

برانکو ایوانکوویچ: 3 امتیاز برابر الهلال، سوغات من و پرسپولیس برای ...

varzeshfoori.rozblog.com/post/241 - Translate this page
Feb 20, 2017 - پیروزی دیلی نوشت: سرمربی پرسپولیس گفت: افتخار می‌کنم مربی بازیکنی مانند علی دایی بوده‌ام. پرسپولیس فردا در اولین گام از فصل جدید ...

saramoghadam1 - Instagram Tagged In - Deskgram

deskgram.org/saramoghadam1/taggedin?next_id...
تولدت مبارک جابر رفت و برگشت برات بهترینا رو آرزو میکنم پسر بی حاشیه و باغیرت آبی ... چنل فـــƒαянαδـــرهاد با مهمترین و جدیدترین اخبار باشگاه تصاویر ویدئو های جذابو ... ویک قهرمان ملی بود وهست وهمیشه درقلب ماخواهدبود روحت شاد اسطوره مردانگی #استقلال ... راست میگوید، من مربیگری بلد نیستم و با استقلال هم قهرمان نشده ام.