کی‌روش: نقل و انتقالات بازیکنان کار من نیست :: ورزش سه

www.varzesh3.com/.../کی‌روش-نقل-و-انتقالات-بازیکنان-کار-من-...
43 mins ago - تیم ملی کشورمان شب گذشته در کازان با روسیه دیدار کرد. کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی کشورمان از این دیدار می‌گوید.
33 mins ago - کی‌روش: نقل و انتقالات بازیکنان کار من نیست تیم ملی کشورمان شب گذشته در کازان با روسیه دیدار کرد. کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی کشورمان ...

آخرین خبر | کی‌روش: نقل و انتقالات بازیکنان کار من نیست

akharinkhabar.ir/.../کی‌روش-نقل-و-انتقالات-بازیکنان-کار-من-نی...
13 mins ago - ورزش 3/ تیم ملی کشورمان شب گذشته در کازان با روسیه دیدار کرد. کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی کشورمان از این دیدار می‌گوید.او گفت: این بازی ...
سردار باید باتجربه تر شود/ کی‌روش: نقل و انتقالات بازیکنان کار من نیست. تیم ملی کشورمان شب گذشته در کازان با روسیه دیدار کرد. کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ...

سردار باید باتجربه تر شود، کی‌روش: نقل و انتقالات بازیکنان کار من ...

sport.tv3.ir/.../سردار-باید-باتجربه-تر-شود،-کی‌روش-نقل-و-انتقا...
32 mins ago - کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی کشورمان از این دیدار می‌گوید. ... 11:53 سردار باید باتجربه تر شود، کی‌روش: نقل و انتقالات بازیکنان کار من نیست ...

سردار باید باتجربه تر شود/ کی روش: نقل و انتقالات بازیکنان کار من ...

mihanmag.com/.../سردار_باید_باتجربه_تر_شود__کی_روش__نق...
25 mins ago - سردار باید باتجربه تر شود/ کی روش: نقل و انتقالات بازیکنان کار من نیست ... کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی کشورمان از این دیدار می گوید.

نقش کی روش در نقل و انتقالات بازیکنان ملی پوش - افکار نیوز

www.afkarnews.ir/.../622677-نقش-کی-روش-در-نقل-انتقالات-باز...
May 23, 2017 - من خودم با یک بازیکن تیم ملی صحبت کردم که بازیکن استقلال و ... می‌خواهد بگوید لیگ ایران بازیکن پرورش نمی‌دهد یا بازیکنان لیگ ایران در حد تیم ملی نیستند؟ من ... است است که کی‌روش در بین مربیان شاغل در فوتبال ایران فقط روی کار ... این تصویر نقش کی‌روش را در نقل و انتقال بازیکنان ملی‌پوش نشان می‌دهد.
11 mins ago - نقل و انتقالات بازیکنان کار من نیست. همه بازیکنان بهترین درک از شرایط خود را دارند. اگر آن‌ها تجربه و اعتماد به نفس کافی را دارند، می‌توانند راهی ...

90tv.ir | وبسایت رسمی برنامه ۹۰ - گفت و گوی مفصل کی‌روش با یک ...

90tv.ir/.../گفت-و-گوی-مفصل-کیروش-با-یک-نشریه-پرتغالی-ای...
Aug 9, 2017 - کارلوس کی‌روش در این مصاحبه مفصل درباره مسائل مختلفی از جمله تیم ... او عنوان کرد: آن‌طور که همه می‌گویند آدم پیچیده‌ای نیست ولی بعضی مواقع ... من بعد از آن که سه سال در ایران کار کردم بعد از جام جهانی برزیل تصمیم ... بازیکنان جوان خیلی خوبی به تیم ملی معرفی شده بودند که من خوشحال بودم بتوانم با آن‌ها کار کنم.

90tv.ir | وبسایت رسمی برنامه ۹۰ - الکساندر نوری: بعضی از بازیکنان ...

90tv.ir/.../الکساندر-نوری-بعضی-از-بازیکنان-ایران-ذهن-مرا-درگیر...
Jun 16, 2017 - به گزارش وبسایت نود و به نقل از ایران ورزشی، او بعد از یک فصل ... چیزی که من تا امروز مشاهده کردم، کار بسیار عالی آقای کی‌روش است. ... این بحث در حال حاضر به هیچ وجه مطرح نیست، چون شما سرمربی خیلی خیلی خوبی دارید. ...... خانه · اخبار · ویدیو · عکس · روزنامه · نقل و انتقالات · جام حذفی · نتایج زنده · نمره بازیکنان ...

حمله بی‌سابقه برانکو به کی‌روش/ پرسپولیس نتیجه نگیرد او مقصر است ...

www.mehrnews.com/.../حمله-بی-سابقه-برانکو-به-کی-روش-پرس...
Jan 2, 2017 - سرمربی پرسپولیس درباره نقل و انتقالات نیم فصل، تاکید کرد: نیاز به جذب چند بازیکن داریم. ... همانطور که کی روش بعد از بازیهای تیم ملی تاکید کرد که بازیکنان باید ... این تیم جان بگیرد چنین کاری می کند گفت: من به این مسائل توجهی ندارم. ... بود و کسی به فکر سلامتی بازیکنان نیست که مهمترین مسئله است.
Jan 2, 2017 - سرمربی پرسپولیس درباره نقل و انتقالات نیم فصل، تاکید کرد: نیاز به ... همانطور که کی روش بعد از بازیهای تیم ملی تاکید کرد که بازیکنان باید ... من با او رفیق هستم اما الان داریم علیه هم برای قهرمانی کار می کنیم. ... بازیکنان تحت فشار خواهند بود و کسی به فکر سلامتی بازیکنان نیست که مهمترین مسئله است.

تیم ملی بزرگسالان - فدراسیون فوتبال

www.ffiri.ir/news/.../در...کار...بازیکنان-نیست.../news.aspx
Sep 5, 2017 - اعضای سازمان لیگ برتر · داوران قضاوت کننده در لیگ برتر · آیین نامه نقل وانتقالات · اخبار ... در حال حاضر دیگر کار دست بازیکنان نیست،اکنون همه چیز به آمادگی خوب وابسته است ... به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کارلوس کی روش در پایان ... گفت: بعد از هفت سال شما نمی توانید از من این سئوال را بپرسید.

نادیده‌های جذاب از حاشیه میزبانی تاتارها از ایران - مگیتو

https://magito.ir › ورزشیفوتباللیگ برتر ایران
15 mins ago - کی‌روش: نقل و انتقالات بازیکنان کار من نیست ... ماموریت 8 ماهه کی‌روش برای فوتبال ملی. ورزش سه 56 دقیقه پیش ...

بیانیه کارلوس کی روش علیه برانکو؛ از این پس بازیکنان پرسپولیس ...

https://www.tarafdari.com/.../بیانیه-کارلوس-کی-روش-علیه-بران...
Jan 4, 2017 - فهرست نتایج زنده اخبار ورزشی ویدیو نویسندگی ارسال مطلب گفتگو نقل و انتقالات تایم لاین بانوان ... کارلوس کی‌روش پس از انتقادهای سرمربی پرسپولیس با صدور ... برگزار نمی‌شود و با علم به اینکه آقای برانکو ایوانکوویچ حاضر نیست به ... ناکامی یا موفقیت خود را در تیم ملی یا در کار من به عنوان مربی پیدا کند.
Jan 2, 2017 - دوره نقل و انتقالات کوتاه است و ۱۰ روز دیگر هم دوباره لیگ برتر شروع می‌شود. ... فوتبال ایران فقط تیم ملی بزرگسالان نیست! .... من نمی‌خواهم بگویم که بعد از اردوی تیم ملی هر بازیکن دو الی سه کیلو اضافه وزن پیدا می‌کند. خبرنگاری از برانکو خواست تا درباره سبک کار کی‌روش و اینکه شخصا برای انتخاب کمپ ...
15 mins ago - به گزارش "ورزش سه" این بازیکن که به عنوان یار تعویضی برابر تیم ملی کشورمان وارد زمین شد، ... کی‌روش: نقل و انتقالات بازیکنان کار من نیست.

برانکو: دم کی‌روش گرم، او الگوی من است!/ به رابطه با قلعه نویی افتخار ...

www.fartakvarzeshi.ir/.../37205-برانکو-دم-کی-روش-گرم-او-الگوی...
Jan 2, 2017 - متاسفانه نقل و انتقالات کوتاه است؛ شاید به طور تئوریک طولانی به نظر برسد .... هیچ کس فکر سلامتی بازیکنان نیست و در نهایت دودش در چشم تیم ملی می رود که ... البته به من ارتباطی ندارد که روش کی‌روش چیست و او چه کاری می‌کند.
Jan 2, 2017 - مشت برانکو روی میز: کی‌روش به من یاد داد با چه رفتاری حرفم را پیش ببرم ... برانکو سپس رفت سراغ بحث نقل و انتقالات: هنوز هیچ بازیکنی را جذب نکرده‌ایم اما با ... که هفت ملی‌پوش داریم اما فوتبال ایران فقط تیم ملی بزرگسالان نیست بلکه رده‌های ... چیزی که مقدس و مهم است سلامتی بازیکنان است و با این کار سلامتی ...
Jan 3, 2017 - نکته جالب اینکه اما این پایان کار نبود و کارلوس کی روش در گفت و گو با نزدیکانش پیگیر وضعیت انتقال سروش رفیعی به پرسپولیس هم بود که اگر این بازیکن هم ... جنگ میان برانکو و کی روش در حادترین وضع ممکن ادامه دارد و مشخص نیست تا ... ادعای عجیب مدافع استقلال؛ پرسپولیس یک میلیارد و 300 به من می داد!

کی روش از تیمش رونمایی کرد + عکس - ایمنا | خبر فارسی

https://khabarfarsi.com/u/45800654 - Translate this page
کی روش: نقل و انتقالات بازیکنان کار من نیست ... او گفت: "این بازی برای ما درس های زیادی داشت و فرصت خوبی برای بازیکنانمان بود تا خودشان را برای رقابت های جام ...

عجیب‌ترین بازیکن نقل و انتقالات لیگ برتر - مشرق نیوز

https://www.mashreghnews.ir/.../عجیب-ترین-بازیکن-نقل-و-انتقا...
Jul 4, 2017 - عجیب‌ترین بازیکن نقل و انتقالات لیگ برتر ... یا خیر، گفت: شاید باور نکنید هیچ فوتبالیستی در دنیا نیست که شرایط امروز من را داشته باشد!
Sep 2, 2017 - به گزارش شورا‌آنلاین، کارلوس کی‌روش سرمربی موفق تیم ملی فوتبال ایران در ... و در اولویت ما نیست، این بخشی از راه روشن و حرفه‌ای ما است که شکل گرفته و البته مهم و ارزشمند است. ... امکانات خوب و بدون توانایی مالی، بدون حمایت کار بزرگی را انجام داده‌اند. وی افزود: بازیکنان من با پایین ترین میزان دریافتی و کمترین ...

ستاره‌های نقل و انتقالات فوتبال ایران که هنوز مقصدشان مشخص نیست ...

www.ilna.ir/.../498165-ستاره-های-نقل-انتقالات-فوتبال-ایران-که-ه...
Jun 9, 2017 - با وجود گذشت چند روز از نقل و انتقالات هنوز برخی از بازیکنان مطرح تکلیف‌شان برای فصل هفدهم مشخص نیست. ... تیم‌های مختلف لیگ برتر تا اینجای کار بازیکنان زیادی میان خود جابجا کرده‌اند ولی هنوز تکلیف چند .... گرفتند تا در تمرین علیه من فحاشی کنند · بازگشت حاتمی و عشوری به تمرینات گروهی + تصاویر ...

متلکی برای کی‌روش به سبک برانکو! - فردا

www.fardanews.com/fa/.../متلکی-برای-کی‌روش-به-سبک-برانکو
Jan 2, 2017 - با این شرایط من چطور می توانم با بازیکنی که در نقل و انتقالات او را می خواهم، صحبت کنم؟ ... سایت های مراکشی نوشته اند بازی در کار نیست.

برانکو: در آسیا موفق و قهرمان لیگ نشویم، مقصر کی‌روش، سازمان لیگ و ...

https://www.tasnimnews.com/.../برانکو-در-آسیا-موفق-و-قهرمان-لی... - Translate this page
Jan 2, 2017 - بازیکنانی که می‌خواهیم در آینده بگیریم، بالقوه برای ما نیستند و با تیم ملی هستند. وقتی هم ... در آسیا موفق نشویم و قهرمانی لیگ را کسب نکنیم، مقصر کی‌روش است ... در خصوص مشکلات نقل و انتقالات گفتم که ما چه مشکلاتی داریم. .... من خودم اشتباه کردم و خواستم کار را آسان کنم، چون دیگر وقت نبود که بازی کنیم.

حمله برانکو به کی‌روش؛قهرمان نشویم او و فدراسیون مقصر هستند! - سایت ...

www.tabnak.ir/.../حمله-برانکو-به-کی‌روشقهرمان-نشویم-او-و-فدرا...
Jan 2, 2017 - برانکو با اشاره به مشکلاتی که پرسپولیس برای نقل و انتقالات نیم فصل دارد، ... بازیکن ملی‌پوش را داریم، اما فوتبال فقط تیم ملی نیست و کار کردن هم فقط ... اینکه کی‌روش با کدام مربی خوب است یا نه به من ارتباطی ندارد، من با امیر ...

کی روش: دیگر پرسپولیسی ها را به تیم ملی دعوت نمی کنم چون "چاق" - جماران

www.jamaran.ir/.../571052-کی-روش-دیگر-پرسپولیسی-ها-را-به-...
Feb 4, 2017 - کی روش: دیگر پرسپولیسی ها را به تیم ملی دعوت نمی کنم چون "چاق" هستند!/ برانکو در سطح من نیست که با او صحبت کنم. سرمربی تیم ملی فوتبال ...
Jun 12, 2016 - انصاری‌فرد: رفتن به جام جهانی با کی‌روش سخت نیست. کریم انصاری‌فرد مهاجم ملی پوش ایران ازجمله بازیکنانی است که سرنوشتش در فصل نقل و انتقالات با دقت رصد ... آنها برای فصل آینده خواهان تمدید قرارداد من هستند ولی هنوز وضعیتم مشخص نیست. ... این بازیکن در مورد رقابت فشرده مهاجمان تیم ملی و کار سخت کی‌روش ...

پاسخ برانکو به طعنه کارلوس کی‌روش - جام جم آنلاین

jamejamonline.ir/sport/.../پاسخ-برانکو-به-طعنه-کارلوس-کی‌روش
Jan 6, 2017 - گفت: من دوست ندارم حمام آفتاب بگیرم و از این کار متنفرم! ... هیچ گونه خصومتی با کسی ندارم و به همین دلیل با فریبکاری، دروغ‌پردازی و کذابی موافق نیستم. ... از طرفی بحث نقل و انتقالات هم وجود دارد و اگر بازیکنی به ما اضافه شود ...
دیدم فرصت کار دارم و در لیگ برتر فضا برای کار امثال من وجود ندارد و بهتر است آنچه بلد ... خواست من از مدیران پرسپولیس و حتی استقلال این است که در فصل نقل و انتقالات ناز ... اگر بازیکن به این دو باشگاه گفت فلان تیم از شهر دیگر 200 میلیون بیشتر به من ... کی‌روش شناخت کاملی از فوتبال ایران و آسیا پیدا کرده و باید از حالا برای ...

هیچ بازیکنی را کنار نمی گذارم/ بازیکن من و علی کریمی نداریم!

https://www.parsnews.com/.../466313-هیچ-بازیکنی-را-کنار-نمی-...
Sep 30, 2017 - وی در خصوص اخراج چند بازیکن منتسب به او بعد از روی کار آمدن علی ... باشید روزی که من این تصمیم را گرفتم هنوز پنجره نقل و انتقالات باز بود و ... کریمی هم از این قائده مستثنی نیست. .... دو بازیکنی که «کی‌روش» را امیدوار کردند!

کی‌روش: تا جام جهانی باید تصمیمات زیادی بگیرم | جام‌جم | خبروان

khabarone.ir/.../کی‌روش-تا-جام-جهانی-باید-تصمیمات-زیادی-بگیرم
11 hours ago - به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، کارلوس کی‌روش در نشست ... سردار باید باتجربه‌تر شود/ کی‌روش: نقل و انتقالات بازیکنان کار من نیست ...
Jul 5, 2017 - ولی اگر کی‌روش می‌خواهد کاری کند که تیمش راهی دور دوم جام‌جهانی شود، به نظر من بیش از 20 ... من نمی‌گویم کی‌روش کارش را بلد نیست، اتفاقا او بسیار مربی ... عرف نقل و انتقال بازیکن در همه‌جای دنیا 15 تا 20 درصد است، آن هم بازیکنی که ...
Jun 19, 2017 - کی روش در ادامه از کادر تیم ملی تشکر کرد و گفت: کار کردن با من کار چندان ... درب و پنجره است، بازیکنان صاحب تیم ملی نیستند، آنها تنها می توانند ...
خدای ناکرده زبانمان لال کی روش که اهل نقل و انتقالات نیست کی روش که با دلال‌ها ... خواهد،باشگاه استقلال هم از نقل وانتقال این بازیکن متضرر شده،باید یک مشتری ... دوستمون برای این فوتبال تاسف میخوره ولی من واسه ذهن مسموم بعضیا تاسف میخورم که چرا یه سری افراد ذهنشون رشد نمیکنه .... تهیه منزل براى شفر در دستور کار استقلالى‌ها.

ونگر: دلیل هو شدن الکسیس سانچس را نمی دانم | Football Tribe Iran

football-tribe.com/.../ونگر-دلیل-هو-شدن-الکسیس-سانچس-را-نمی-دا...
Sep 10, 2017 - فوتبال ترایب- آرسن ونگر، سرمربی کهنه کار و فرانسوی توپچی های لندن، بار دیگر ... من آدمی نیستم که زیاد درباره بازیکنان و فصل نقل‌ و انتقالات صحبتی کنم. ... کارلوس کی‌روش، نامزد عنوان مربی ملی سال دنیا مهر 16, 1396 | 1:49 ب.
نقل و انتقالات ... و به نقل از «رویترز»، کارلوس کی‌روش می‌گوید اجازه نخواهد داد فاکتورهای بیرونی روی تصمیماتش به عنوان سرمربی تیم ملی ... کره گفت: تصورش را بکنید که کارلوس کی‌روش توضیح بدهد که چرا مسعود شجاعی اینجا (اردوی تیم ملی ایران) نیست! ... فوتبال ورزشی مردمی است و من برای مردم بازی می‌کنم و برای آنها کار می‌کنم.

برانکو: دم کی‌روش گرم، او الگوی من است! - شبکه نیوز

www.shabakenews.com/.../54849%3Aبرانکو%3A+دم+کی‌روش+گ...
با این حال فوتبال در ایران فقط در تیم ملی نیست. تلاش برای فوتبال ایران ... با این شرایط من چطور می توانم با بازیکنی که در نقل و انتقالات او را می خواهم، صحبت کنم؟ .... البته به من ارتباطی ندارد که روش کی‌روش چیست و او چه کاری می‌کند. همه ما اینجا ...
Jan 2, 2017 - من به عنوان مربی پرسپولیس و بقیه بازیکنان برای تیم ملی کار می ... مساله فصل نقل و انتقالات و فرصت کمی که هست، مشخص نیست من کی می توانم ...

آرنا نیوز - انتقاد تند برانکو از کی روش

www.arnanews.ir/sport/news-sport/انتقاد-تند-برانکو-از-کی-روش
Jan 2, 2017 - ضمن اینکه دوره نقل و انتقالات کوتاه است هر چند که شاید طولانی به نظر برسد. ... برانکو گفت: الان در 2 مسیر برای جذب بازیکن کار می‌کنیم. ... شما بگویید وقتی شرایط اینگونه است و بازیکنی نیست من چگونه می‌توانم با بازیکنان ...
Feb 21, 2014 - روبن: تف کردن به بازیکن حریف در شخصیت من نیست ... من نیست. اگر ثابت شد که من این کار را کرده ام حاضرم که ۱۰ جلسه از همراهی تیمم محروم شوم.
Jan 4, 2013 - کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران در گفت‌و گویی ... می برد، در گفت و گویی اختصاصی با بی‌بی‌سی فارسی گفت: "به نظر من یکی از ... کارلوس کی روش کار خود را با تیم ملی ایران از بهار 1390 آغاز کرد ... بعد از یکی سال و در فصل نقل و انتقالات پرسپولیس ۶-۵ بازیکن جدید خرید که همه ملی پوش بودند.
Jan 2, 2017 - ضمن اینکه دوره نقل و انتقالات کوتاه است هر چند که شاید طولانی به نظر برسد. ... برانکو گفت: الان در 2 مسیر برای جذب بازیکن کار می‌کنیم. ... کی‌روش و سازمان لیگ عامل ناکامی پرسپولیس در لیگ و آسیا خواهند بود ... شما بگویید وقتی شرایط اینگونه است و بازیکنی نیست من چگونه می‌توانم با بازیکنان مدنظرم صحبت ...

کی‌روش: نمی‌توانم بازیکنی از پرسپولیس که 3 کیلو اضافه وزن دارد را ...

www.mizanonline.ir/.../کی‌روش-نمی‌توانم-بازیکنی-از-پرسپولی...
Feb 4, 2017 - به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، کارلوس کی‌روش امروز (شنبه) در ... برای تیم ملی درنظر بگیریم، آن برنامه‌ای نیست که من پیش از این طراحی کردم. ... را به این شکل به تیم ملی آوردیم اما در ادامه راه نمی‌توانیم این کار را بکنیم. .... نقل و انتقالات زمستانی؛ جدایی آندو از استقلال و پیوستن جپاروف به سپاهان/ ...
Jan 11, 2017 - به گزارش وبسایت رسمی باشگاه داماش گیلان و به نقل از خبرگزاری میزان، ... علیرضا منصوریان، دوست خوب و صمیمی من، به نظرم یک اشتباه بسیار بزرگ ... را در فصل نقل و انتقالات جبران می‌کرد، شاید نتایج بهتری می‌گرفت. ... سطح بدنی بازیکنان در لیگ مورد پسند کی‌روش نیست. ... در کار گروهی و فنی هم مشکل داریم.
Jan 11, 2016 - هافبک جوان تیم ملی ایران درباره وضعیت خود و البته کارلوس کی‌روش می گوید. ... ولی حالا ITC من رسیده است و منتظرم تا فرصت نقل و انتقالات لیگ روسیه باز شود. ... خب راستش فکر می کنم درست نیست که هر روز در تیترها باشم. ... بازیکن می داند اگر کار حاشیه ای کند، اولین کسی که ضربه می خورد خودش است، وگرنه ...
Jun 12, 2017 - در آستانه بازی ایران و ازبکستان کارلوس کی‌روش در گفت‌وگو با .... در صورت برد ازبکستان کمی کار گره می خورد، تساوی هم نتیجه بدی برای ایران نیست و تنها صعودش .... به نظر من خیلی مهم است که در فصل نقل‌ و انتقالات بازیکنان با ...

ویسی: سقف آرزو‌هایم سپاهان نیست - دنیای ورزش

www.ismsportsworld.com/.../559-ویسی-سقف-آرزو‌هایم-سپاهان-نیس...
Jun 17, 2016 - ویسی: سقف آرزو‌هایم سپاهان نیست/ کی‌روش گفت لازم باشد به اصفهان می‌آید و به من ... عبدالله ویسی درباره روند فعلی سپاهان در فصل نقل و انتقالات گفت: ما چند هدف داشتیم. ... می دانم که مردم اصفهان از کار من خوشحال خواهند شد و ناراحت نمی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شوند. ... سرمربی سپاهان درباره قرار گرفتن نام چند بازیکن سابق این تیم در لیست ...
Jan 2, 2017 - خبرنگاری از او پرسید که کی روش پیش از بازی قبلی تیم ملی گفته بود که اگر ... تیم ملی صحبت کرد:« من چه امروزی که برای پرسپولیس کار می کنم و بازیکن ... برانکو در جواب به این سوال که چرا اردوی تیم ملی در تهران نیست و در دوبی است ... متاسفانه نقل و انتقالات کوتاه است؛ شاید به طور تئوریک طولانی به نظر ...
Jan 7, 2017 - خوردبین : برای من مهم نیست که کی روش استعفا بدهد یا استعفا ندهد ... خوردبین :نمی خواهم در کار نقل و انتقالات دخالتی داشته باشم ... تیم ملی است باید با کی روش صحبت می کرد تا به بازیکنان پرسپولیس به آن شکل توهین نشود. + 1.

همه چیز در مورد نقل و انتقالات تاپ الون | مرجع اختصاصی بازی تاپ الون ...

top-eleven.ir/همه-چیز-در-مورد-نقل-و-انتقالات-تاپ-الون/
Mar 5, 2016 - همه چیز در مورد نقل و انتقالات، خرید و فروش بازیکنان، چگونه بازیکن بخریم ... خرید این بازیکن ها از لحاظ عملیاتی بودن کاری نداره، کافیه پول و توکنش توی تیمتون باشه، هر بازیکنی رو که بخواید روش کلیک میکنید و دکمه Sign رو میزنید. .... (U-21) · آموزش خرید بازیکن در نسخه جدید تاپ الون · چرا یک ستاره از قدرت ...

وعده تیم ملی کاوه را از پرسپولیس دور کرد. نقل و انتقالات - Instagram

https://www.instagram.com/p/BG3w0erxrcL/ - Translate this page
Jun 20, 2016 - 5344 Likes, 304 Comments - perspolis | پرسپولیس (@perspolis_club90) on Instagram: “#perspolisfootballclub بازی ناجوانمردانه کی روش و ...
Jul 7, 2017 - نقل و انتقالات · جدول لیگ برتر · تبلیغات ... پرسپولیس نیوز : کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی ایران، با انتشار ... تاریخ فوتبال ایران است و این نتیجه کار بازیکنان، کادر فنی، کار با ... از زمانی که بار دیگر با نتایج و واقعیت ها مغلوب شدی و با توجه به اینکه جادوگر بزرگی هستی، نوبت تو نیست که شجاعت و ...
Aug 9, 2016 - یوونتوس با شکستن رکورد نقل و انتقالات باشگاهش و پرداخت ۹۰ میلیون یورو، ... گرفته است، اما دیبالا می‌گوید حضور او در ترکیب اصلی تضمین‌شده نیست. ... /هدف؛ جانشینی کی روش ... علیرغم اینکه این بازیکن در فصل گذشته ۳۸ گل در ۴۲ بازی برای ... /هدف؛ جانشینی کی روش · درخواست شفر: من فرهاد مجیدی را می خواهم!
Jul 19, 2017 - راستش را بخواهید کلاس‌های مربیگری چیزی نیست که در ۶ ماه یا ۶ هفته تمام شود. ... *بعضی شیطنت‌ها به نظر می‌رسید مانعِ از کار شما در داخل مرزهای ایران شود. ... به نظر من بعد از کی‌روش هیچ چیز از او برای ما نمی‌ماند؛ چرا که این نوع استراتژی ... استقلال عملکرد بهتری در فصل نقل و انتقالات داشته و با جذب چهار بازیکن تنها ...

کفاشیان: کی روش برای موفقیت تیم ملی بهترین بازیکنان را به کار می ...

news.msy.gov.ir/.../195017-کفاشیان-کی-روش-برای-موفقیت-تیم...
May 26, 2013 - کفاشیان: کی روش برای موفقیت تیم ملی بهترین بازیکنان را به کار می گیرد ... وی در مورد دیر آمدنش به تمرین تیم ملی گفت: من در مجمع سازمان لیگ بودم و به این علت دیر آمدم. ... با عراق نیست و اگر دیدار دیگری بخواهند باید صحبت صورت گیرد. ... سری بازارگرمی ها که در نقل و انتقالات بازیکنان است جلوگیری شود.

بیت‌سعید:کی روش من را به تیم ملی دعوت نکرد/نقل و انتقالات تلخ ...

www.khoobankhabar.ir/.../بیت‌سعیدکی-روش-من-را-به-تیم-ملی-دع...
Mar 7, 2017 - بیت‌سعید:کی روش من را به تیم ملی دعوت نکرد/نقل و انتقالات تلخ فوتبالیست ... کار تیمی: پدیده مشهد(برابر گسترش فولاد) ... پیش از پنالتی استقلال، توپ به دستان اسماعیلی برخورد داشت ولی خطای هند نیست. ... برانکو :اخراج بازیکن نفت تمرکز ما را هم بهم ریخت اما ما با بازیکن اضافه نمایش خوبی را ارائه کردیم.

بازیکنان ایرانی در نقل و انتقالات اروپایی - برترین ها

www.bartarinha.ir/fa/.../بازیکنان-ایرانی-در-نقل-و-انتقالات-اروپا...
Dec 18, 2016 - حالا تا باز شدن پنجره نقل و انتقالات اروپایی فاصله ای نیست، کدام یک از این ... اعتمادهای کی روش به عزت اللهی به خوبی نشان می دهد که این بازیکن جوان و آینده دار ... او در این باره می گوید: «با توجه به اینکه در حال حاضر لیگ نروژ تعطیل است، من به ایران آمده ام و در حال حاضر .... شفر: خوشبختم که در استقلال کار می‌کنم.

رمزگشایی از سرنوشت بمب نقل و انتقالات/کی روش با سروش علیه ...

allderby.ir/رمزگشایی-از-سرنوشت-بمب-نقل-و-انتقالاتک-3630/
Jan 7, 2017 - پیکه: اگر مشکل اسپانیا من هستم می‌روم! ... رمزگشایی از سرنوشت بمب نقل و انتقالات/کی روش با سروش علیه برانکو! ... این بازیکن که عیار فنی و فوتبال خاص خود را در چند فصل اخیر بخصوص در فصل گذشته و ... سامان بسنده کنند هرچند که کیفیت کار پست بازی و سبک فوتبال سروش و سامان تفاوت های عمده ای با ...

اخبار کوتاه از فوتبال - کیهان

kayhan.ir/fa/news/106898/اخبار-کوتاه-از-فوتبال
Jun 20, 2017 - کاپیتان اسبق استقلال گفت: آرزوی من نشستن روی نیمکت استقلال است ... کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از قطعی شدن صعود ... پس از مذاکرات ظهر دیروز سید پندار توفیقی مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال، این بازیکن به مدت ... او مختار است که خودش تصمیم بگیرد و الزامی در کار نیست.
Jan 2, 2017 - ۹.۱ - دوره نقل و انتقالات در یک فصل که توسط فدراسیون فوتبال مشخص و به اطلاع فیفا .... شما بگویید وقتی شرایط اینگونه است و بازیکنی نیست من چگونه می‌توانم با .... هر چندکه علاقه‌ای ندارم بدانم کی‌روش با چه روشی کار می‌کند.

علی کریمی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/علی_کریمی
علی کریمی در سال ۱۳۹۳ با دستیاری کارلوس کیروش در تیم ملی ایران پا به عرصه ..... سه نامزد نهایی بازیکن سال آسیا-۲۰۰۵ در کنار پارک جی سونگ از منچستر یونایتد و ... در میان سه بازیکن ایرانی این تیم شد و با زدن ۴ گل و ارسال ۴ پاس گل به کار خود در این ... کریمی که تا آخرین ساعات نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال ایران منتظر ...

وضعیت کوتینیو از دستان من خارج است - سرپوش

www.sarpoosh.com/...transfers/.../football-transfers960505285.htm...
Rating: 3.8 - ‎8 reviews
Aug 13, 2017 - کلوپ و کوتینیو,اخبار فوتبال,خبرهای فوتبال,نقل و انتقالات فوتبال ... کلوپ اعلام کرد: من باید تصمیمات صاحبان تیم و بازیکنان را بپذیرم و ...

حمله تند «برانکو» به «کی روش» و واکنش به وضعیت «سروش رفیعی»

noandish.com/.../حمله-تند-برانکو-به-کی-روش-و-واکنش-به-وضعی...
Jan 2, 2017 - برانکو با اشاره به مشکلاتی که پرسپولیس برای نقل و انتقالات نیم فصل ... بازیکن ملی‌پوش را داریم، اما فوتبال فقط تیم ملی نیست و کار کردن هم فقط ... دنبال این صحبت‌ها کی‌روش علیه او بیانیه بدهد، اظهار داشت: برای من مهم نیست.

آخرین وضعیت نقل و انتقالات پرسپولیس از زبان برانکو - قدس آنلاین ...

qudsonline.ir/.../آخرین-وضعیت-نقل-و-انتقالات-پرسپولیس-از-ز...
Jun 21, 2016 - آنچه مهم است اینکه شرایط را برای بازیکنان برای کار فراهم کنیم و ... و من تلاش می‌کنیم که تیمی بهتر تشکیل بدهیم و همیشه همه چیز دلخواه نیست. ... برانکو در مورد اینکه کی‌روش خواستار عذرخواهی او شده است گفت: من دیروز حرفم را زدم.
Feb 1, 2017 - نونو کوریا، مالک آژانس نقل و انتقالات بازیکن NCFoot، در این باره می گوید: ... وقتی کارلوس کی روش، اولین نسل طلایی فوتبال پرتغال را در اوایل دهه ۹۰ پرورش داد، اتفاقات زیادی در عرصه سرمربی ... ژرژ ژسوس، یک سرمربی کلاس جهانی است و من اغراق نمی کنم. ... مندس امروز شریک ما است و با او رابطه کسب و کار داریم.

والیبال ایران - ولاسکو یک تفکر را با خود برد؛ کی‌روش والیبال گم شده ...

volleyballiran.com › اخبارتیم ملیتیم ملی آقایانبزرگسالان
Jun 14, 2017 - نهم تیرماه 1392 کارلوس کی روش و خولیو ولاسکو در فرودگاه امام خمینی با ... پی نبض والیبال و روش کار با بازیکنان ایرانی را کشف کرد تا با پشتوانه تیم .... مقام آوردن ملاک خوبی برای سنجش عملکرد یک مربی به تنهایی نیست. ... اما بودند اشخاصی که با این صحبت من و امثال من مخالف بودند. ..... نقل و انتقالات والیبال.
Mar 30, 2017 - به گزارش کاپ و به نقل از fourfourtwo،کارلوس کی روش هر دو را تجربه کرده ... وجود ندارد، اما دربی تهران بزرگترین دربی آسیاست و برای من که در ژاپن و امارات هم ... رئال و بارسا رقابت کنند، اما مگر چند تیم در جهان می توانند این کار را بکنند؟ ... را می بینند که دربی تهران این طور نیست اما دیدار پرسپولیس و استقلال دارای ...
Jun 24, 2017 - مصطفوی خاطرنشان کرد: کی روش مربی سختگیر، گران و پرتوقعی ... برای بسته نشدن پنجره نقل و انتقالات یا کسر امتیاز مجبور به التماس ... تا تمام باشگاه ها با نظارت این کمیته با بازیکنان خود قرارداد امضا کنند. ... موج می زند و همه مدیران و مربیان برای بقا خود حاضرند هر کاری را انجام دهند. .... آدرس ایمیل معتبر نیست!
به نظر من رقابت در بالای جدول شدید است و از الان چیزی مشخص نیست که چه تیمی می‌تواند ... باید بگویم که مسئله نقل و انتقالات بازیکنان شاید برای تیم‌های دیگر راحت باشد ... بازیکن مدعی جذب کنیم باید بازیکنی باشد که به درد کار ما بخورد و بازیکن ... که من نمی‌توانم پاسخ دهم و مسائل غیرفنی به خود کی‌روش برمی‌گردد اما به اعتقاد من ...
صفحه اصلی تیتر 1 گران ترین نقل و انتقالات فوتبال ایران از آقاکریم تا آندو ... بعضاً برای انتقال یک بازیکن خوش‌تکنیک که بازی‌های ملی‌اش به تعداد ... بد نیست بدانید خود مومن زاده اعتراف کرد رقم رضایت نامه اش آنقدر زیاد بوده که خرج یک سال باشگاه سپاهان را تامین کرده است! ... از کی‌روش درس گرفته‌ام، ولی مثل او کار نخواهم کرد!

حمله معاون سابق به مدیرعامل استقلال/آقای افتخاری! این بلاسرخودت می آید

www.esteghlaltehranfc.com/.../حمله-معاون-سابق-به-مدیرعامل-استقل...
Jan 3, 2017 - من نمی خواستم در خصوص شرایط استقلال صحبت کنم اما این روزها می بینم که مدیران ... وی در واکنش به صحبت های افتخاری مبنی بر اینکه نقل و انتقالات در ابتدای فصل بد ... این خوب نیست که او می گوید مدیران سابق در کار استقلال می گذارند. ... ابتدا باید بازیکنان مورد نظر جذب شوند و سپس لیست خروجی اعلام شود.
موضوع به حدی جدی است که حتی فدراسیون خبر اخراج هفت بازیکن مشکل دار را رسمی اعلام کرده. .... کار من مربیگری است کنکاش در زندگی خصوصی افراد نیست.

علیفر: سه پیشنهاد لیگ برتری داشتم اما همه را رد کردم؛ کیـروش را به ...

www.vakilemelat.ir/.../علیفر:-سه-پیشنهاد-لیگ-برتری-داشتم-اما-... - Translate this page
Jun 25, 2016 - علیفر: سه پیشنهاد لیگ برتری داشتم اما همه را رد کردم؛ کیـروش را به عنوان سرمربی قبول ندارم ... که در لیگ قهرمانان اروپا بایرن اول شود و گرنه قهرمانی بایرن در بوندسلیگا کار مشکلی نیست. ... من ایشان را شخصا به عنوان مربی تراز اول دنیا قبول ندارم. ... نقل و انتقالات فوتبال ایران هر سال در 20 بازیکن خلاصه می شود.

- قوانین نقل و انتقالات ویران کننده است

www.hemayatonline.ir/TextVersionDetail/12775 - Translate this page
Jun 13, 2016 - به نظرم قوانین نقل و انتقالات فوتبال ایران ویران کننده است. ... این نه تنها به نفع باشگاه‌ها نیست که سرمایه‌هایشان دود می‌شود بلکه به نفع بازیکنان هم نیست. ... «سئوال من این است که کجای دنیا قرارداد بازیکنان ۸۰ درصد تیم‌ها یکساله است؟ ... جلالی در پایان درباره درخواست کارلوس کی‌روش برای استراحت ملی پوشان و ...

بیت‌سعید:کی روش من را به تیم ملی دعوت نکرد/نقل و انتقالات تلخ ... - رکنا

www.rokna.ir/.../250328-بیت-سعید-کی-روش-من-را-به-تیم-ملی-د...
Mar 7, 2017 - بیت‌سعید:کی روش من را به تیم ملی دعوت نکرد/نقل و انتقالات تلخ فوتبالیست های ... کار تیمی: پدیده مشهد(برابر گسترش فولاد) ... نمی‌شود تشخیص داد خطای پنالتی به سود سپاهان درست بود یا خیر اما به نظر می‌آید درست نیست. ... بعد از حضور بیت سعید در برنامه آیتمی در خصوص سربازی بازیکنان مشمول در تیم های ...
Jul 10, 2017 - محمدرضا عباسی نیز در خصوص فساد فوتبالی در نقل انتقالات و همچنین .... در فوتبالی که تیم ها به فکر پرورش استعدادها نیستند، تعداد مشخص بازیکن معروف و سرنوشت ساز وجود ... در فوتبال ایران، چهار گروه با روشهای مختلف در نقل و انتقال بازیکنان و ... وی ادامه داد: من حدود 10 سال است مربی پایه ها هستم و در کار من بحث ...

حمله تند «برانکو» به «کی روش» و واکنش به وضعیت «سروش رفیعی ... - دمادم

https://damadam.ir › دمادمنواندیشدسته‌بندی نشده
Jan 2, 2017 - برانکو با اشاره به مشکلاتی که پرسپولیس برای نقل و انتقالات نیم فصل دارد، ... بازیکن ملی پوش را داریم، اما فوتبال فقط تیم ملی نیست و کار کردن هم فقط ... این صحبت ها کی روش علیه او بیانیه بدهد، اظهار داشت: برای من مهم نیست.

زمان آغاز و پایان نقل و انتقالات در لیگ هفدهم اعلام شد - خبرگزاری برنا

www.bornanews.ir/.../554799-زمان-آغاز-پایان-نقل-انتقالات-در-لی...
May 7, 2017 - مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ از زمان نقل و انتقالات در مسابقات ... کسب مدال طلا کار آسانی نیست/ نماینده هیچ کشوری را نمی‌توان دست‌کم گرفت .... ثبت قرارداد بازیکنان و کادرفنی و باشگاه ها پس از آغاز زمان نقل و انتقالات خواهد بود. .... کمک پنهانی و به موقع کی‌روش به برانکو و پرسپولیس · مدافع قرمزها دربی ...
3 days ago - پوریا نبی، تنها مربی ایرانی شاغل در لیگ استرالیا: کی‌روش بعد از ... من از ‌سال ٢٠١٣ از ایران بیرون آمدم و با یک تیم محلی در استرالیا کار ... این‌طور هم نیست اگر مربی‌ای این سیستم را اجرا نکند، اخراج شود، بلکه ... تا‌به‌حال به این فکر کرده‌اید که از بازیکنان ایرانی در فوتبال ..... نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

دعوت کنعانی‌زادگان در آستانه نقل و انتقالات!

sky3.ir/کنعانی‌زادگان-دعوت-کنعانی‌زادگان/ - Translate this page
May 11, 2017 - سرمنشأ دلبستگی‌های کی‌روش به دعوت از مصدوم‌های استقلال چیست؟ ... آیا این دعوت‌ها آن هم در آستانه نقل و انتقالات پیش رو نمی‌تواند شبهه ناک باشد؟ ... آیا دعوت از کنعانی‌زادگان بی‌توجهی و نادیده گرفتن بسیاری از بازیکنانی نیست که چه در استقلال و چه در تیم‌های ... سرمربی رئال مادرید: من یک ستاره شانس با خودم دارم!
Jul 17, 2017 - ما کی مشکل نداشتیم تو نقل انتقالات. ... یک روش و یک آیین .... و جذابی بوده هر کی بگه فوتبال پاکه یه تختش کمه و هیچی بارش نیست. دوشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۶. الکس مسی -1 +3. من جای بارسا بود سیاست پرز رو میرفتم جلو چون الان واقعا اوضاع ... ستاره بخوای 200 میلیون بهترین کار اینه که بازیکن جوون خرید چون هم ارزونه ...

خبرنگاران معطل کی روش، کی روش به فکر تمرین! - پایگاه خبری بومرنگ

boomerangnet.ir/.../خبرنگاران_معطل_کی_روش،_کی_روش_به_فک...
در این تمرین بازیکنان در قالب سه تیم سبز، بنفش و نارنجی در حال بازی کردن هستند و کی روش با جدیت تمرین را دنبال می‌کند و تاکید زیادی روی پاس و بازی سریع و ...

تاج: تا زمانی که کی‌روش هست، مشکلی نداریم - خبرگزاری ورزشی پارس

https://www.fcpars.ir/.../تاج:-تا-زمانی-که-کی‌روش-هست،-مشکلی-ندا...
Jun 18, 2017 - رییس فدراسیون فوتبال گفت:کی روش یک زحمت دیگر را هم پذیرفته است و ... به گزارش " خبرگزاری پارس " و به نقل از سایت رسمی فدراسیون ... من نقش آقای کی روش را در این صعود بدون شک جدی می بینم. ... وی ادامه داد:می خواهیم پلکانی و به صورت شبکه ای کار کنیم و بازیکنان از ... این اتفاق در شأن فدراسیون نیست.

سکوت شماره چهار استقلال بعد از یک سال شکست - پایگاه خبری جهش ...

www.jaheshnews.com/.../سکوت-شماره-چهار-استقلال-بعد-از-یک-سا...
May 17, 2017 - بعد از اینکه استقلال از فعالیت در فصل نقل و انتقالات محروم شد، خیلی‌ها گفتند چرا ... کار تو برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی سخت نیست؟ ... این نشان می دهد که آقای کی‌روش تمام بازیکنان را زیرنظر دارد و این برای من امیدواری است.

بیوگرافی سردار آزمون + تصاویر سردار آزمون - بیتوته

www.beytoote.com/sport/.../biography3-sardarazmoon2-pictures.ht...
سردار آزمون، فوتبالیست ایرانی، فرزند خلیل آزمون، بازیکن ترکمن تبار سابق تیم ملی ... سردار آزمون برای نقل و انتقالات تابستانی ۲۰۱۴ مورد توجه مسئولان باشگاه های .... ما در آن تورنمنت دوم شدیم و اتفاقا در همان بازی که آنها دیدند، فوق العاده کار کردم. .... من به کی روش و نظرش احترام گذاشتم و این شایعه ها اصلا درست نیست و نمی دانم از ...

بازیکنی - مجله تفریحی

wikinews.xyz/search/?q=بازیکنی&page=3
Oct 1, 2017 - می توان حس کرد که آن ها با کار او راحت نبودند. .... ساسان انصاری و سعید آقایی دو بازیکنی هستند که کی روش آنها را به اردوی تیم ملی فراخوانده است. ... فوتبال ایران و احتمال دوپینگ بازیکنان این تیم اظهار داشت: نیازی نیست ما این .... توجه داشته باشید روزی که من این تصمیم را گرفتم هنوز پنجره نقل و انتقالات باز بود و ...

FIFA 17 یا PES 2017 کدام بهتر است؟ - رسانه کلیک

click.ir/1395/04/11/fifa-17-or-pes-2017-which-one-is-better/
Jul 1, 2016 - مدل های بازیکنان نیز بسیار بهبود یافته است به طوری که شباهت اوزیل و ژیرو ... و برند PES، به پایگاه Digital Spy می گوید، ” من از بازی کنندگان PES که ... هنوز ما مطمئن نیستیم که روال کاری کامل و رسمی آن چیست، اما بدون شک ... شرکت EA Sports در FIFA 17 بر روی بهبود سبک و روش بازی در زمینه ..... کی وارد ایران می

جدایی هندسه از فوتبال - هیئت فوتبال شهرستان یزد

yazdfa.ir/index.php/component/k2/item/43-2016-08-17-04-39-57
از همان اولین روزهای پیدایش فوتبال، اشکال هندسی و اعداد راه انتقال مفاهیم تئوری به همگان ... بلای جان فوتبال مدرن است و هرچه گل به ثمر می رسد از همین چیدمان است و جز این نیست! ... دیگر خبری از مثلث های همیشگی منچستر نبود بلکه «توده» ای از بازیکن در ... کارلوس کی روش علاوه بر همه مشکلات دیگری که با فوتبال ایرانی ما دارد، با این ...

پرسپولیس - تی نیوز

https://tnews.ir/tags/پرسپولیس
پرسپولیس به دنبال کم کردن محرومیت/ وکلای سوئیسی دست به کار شدند ... حکایت جالب سرمربی پرسپولیسی و تقابل همیشگی با کی روش/ داستان وثیقه 500هزار ...

آموزش اپدیت بازیکنان و نقل و انتقالات در بازی FIFA 15 ( اپدیت های ...

www.ps4store.ir/آموزش-اپدیت-بازیکنان-و-نقل-و-انتقالات-د/
Oct 31, 2014 - آموزش اپدیت بازیکنان و نقل و انتقالات در بازی FIFA 15 ( اپدیت های هفتگی) ... اگر پنج شش بار گزینه رو زدید و پیام داد که اپدیتی نیست به این معنی هست که .... گکه کی میارین و چنده؟ ..... من orgin id هم ساختم بدون مشکل کار میکنه.

گزارشی از آخرین وضعیت نقل و انتقالات پرسپولیس :: روزنامه پیروزی

piroozidaily.ir/.../گزارشی-از%20-آخرین-وضعیت-نقل-و-انتقالات-...
بر خلاف گمانه زنی ها پرسپولیس در نقل و انتقالات، فعلا جز عقد قرارداد داخلی با شجاع خلیل زاده، ... امیر حاج رضایی:ماشین جنگی پرسپولیس را در تهران از کار انداختند /چاقوها در همین پایتخت تیز شد! ... کی‌روش نامزد کسب عنوان بهترین مربی سال جهان در رده ملی ... برای فصل بعد بسته شده و این باشگاه به دنبال بازیکنان جدید نیست.

مردم نیوز - آخرین نقل و انتقالات در باشگاه استقلال از زبان علیرضا ...

www.mardom-news.com/.../آخرین-نقل-انتقالات-باشگاه-استقلال-...
Jun 17, 2017 - ... همان مسیری را که با آقای کی روش در تیم ملی امید و بزرگسالان رفتیم، همان روش را در استقلال نیز خواهیم رفت. زمانی که من سرمربی تیم ملی امید بودم، در ارتباط کامل با کادرفنی تیم ملی ... استقلال کار بلندمدت برای تیم دوم خود جهت بازیکن سازی می باشد. ... برچسب ها: باشگاه استقلال علیرضا منصوریان نقل و انتقالات ...

۷ نکته که باید درباره آریایی قهرمان و عرب سوسمار‌خور بدانید – میدان

https://meidaan.com/archive/7998
Apr 27, 2015 - ۱- ایرانی‌ها آریایی نیستند گروه‌های جمعیتی مختلفی در ایران امروز زندگی می‌کنند؛ ... زندگی افغان‌هایی که با وجود دهه‌ها زندگی و کار در ایران همچنان باید بدون کمترین حقوقی ..... پنجمن الان من واقعا زیاد مطالعه تاریخی دارم اینکه اول کی از کی بدش میومد اعراب .... نقل است از کوروش کبیر زمانی که میخواست به لیدیه که از تابع ...

عصر ایران

www.asriran.com/
فاجعه ای که همه پذیرفته اند: آغاز به کار مدارس قبل از ساعت 8 صبح ... ایران من، با چه کلماتی در دنیا شناخته می شود؟ .... آیت‌الله لاریجانی: احضار‌ها از سر بیکاری نیست/ شما بیکارید که چهار سال دور برجام سینه زدید ..... ملی‌پوشان، کی‌روش را غافلگیر کردند (+عکس) ..... سلفی دردسرساز بازیکن فوتبال اسپانیا در کنار مسجد الاقصی(+عکس).

zaum/fa_50K.txt at master · zacharydenton/zaum · GitHub

https://github.com/zacharydenton/zaum/blob/master/public/data/.../fa/fa_50K.txt
من 105242. اسلامی 105226. رییس 104119. کرده 104013. کنند 101253. هستند 101071 ... کار 61820. زمینه 61695. روزنامه 61297. طور 61095. سفر 61078. مقام 60622 ... نقل 51285 ... نیست 42358 ... انتقال 31296 ... روش 25923 ..... بازیکنان 12416 ...... کی 3247. شادی 3246. خدماتی 3242. بقیه 3242. درصورت 3240. فضاهای 3239.

نوشته های خواندنی - کیانا وحدتی

www.kianavahdati.com/forum.aspx?id=-2147483646&showall=yes
Oct 4, 2008 - گفت: "من یکی از ستایشگران رقص تو می باشم و دلم می خواهد فوت و فن رقص تو را .... نقل از کتاب نیروی حال نوشته ی اکهارت تله ..... در 40 سالگی آموختم که رمز خوشبخت زیستن ، در آن نیست که کاری را که .... دولت بسیار محترم هم حتی در همین روش کاملا اشتباه عوارض صد در صد (به ...... در راه تو ، کی ارزشی دارد این جان ما

سایت موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان

www.tebyan.net/
روضه خوانی «محمود کریمی» به مناسبت ماه محرم الحرام «فرمود مولا هر که با ما نیست برگردد ..... روضه خوانی «مهدی رسولی» به مناسبت ماه محرم الحرام «من کی ام نوکر پریشانت ...... خبر فوری به نقل از جماران، مجتبی نظریوکیل مدافع سازمان تامین اجتماعی پس از ...... این روش از نشانه گذاری کار، تجزیه و تحلیل اطلاعات سایت را برای موتورهای ..